Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva dere gjør for å bli missfornøyd med 2,7BT.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva dere gjør for å bli missfornøyd med 2,7BT.. : klø :

 

Amatører : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke dirrekte missfornøyd når den går men er mye galt med denne motoren kontra di 5syl motorene jeg har hatt. min er til og med stort sett konekjørt:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva dere gjør for å bli missfornøyd med 2,7BT.. : klø :

 

Ser heller ikke problemet : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke problemet jeg heller er bare og fikse det som går istykker det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkuratt :-)

 

har du lyst på en driftsikker bil kjøper du ikke en 10 år gammel "sportsbil"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei da er det toyota som gjelder: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett haugevis flere med 5'er trøbbel enn 2.7t. Jeg har bare bytta bensinpumpe, og en sensor jeg ikke trengte å bytte... pluss ørlite tikking som er en bagatell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er det vel noen flere biler med 5er kontra 6er så det er jo ikke veldig rart da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett haugevis flere med 5'er trøbbel enn 2.7t. Jeg har bare bytta bensinpumpe, og en sensor jeg ikke trengte å bytte... pluss ørlite tikking som er en bagatell.

 

og den tikkingen er ikke kamkjedene eller for det er ingen baggatell: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E vel ikke å stikke under en stol at 6'ere både diesel og bensin er DRITT.. Men det kommer jo alt ann på produksjons "batch'n" til VAG og det da.. AJK for min del sucks... Om alle andre her er SUPER fornøyde med sine 6'ere så konge for dere.. Se heller på oss som faktisk har disse problemene med litt andre øyne.... JA det finnes de 5'er motorene som har problem også men av EGEN erfaring så tar jeg heller en slik bil uansett alder framfor en 6'er av nyere audi igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åsså kan dere med negativ erfaring høre på oss med positiv erfaring med 2.7tt også ;) På samme måte så vi hører på dere da dere har hatt positiv erfaring med 5'er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åsså kan dere med negativ erfaring høre på oss med positiv erfaring med 2.7tt også ;) På samme måte så vi hører på dere da dere har hatt positiv erfaring med 5'er :)

 

Tar det til etterfølge.. :D

 

Har jo å fått nye feilkoder på bil jevelen. tennings feil bankesensor ett eller annet..

Kan det ha sammenheng med at ene Lambdasonden har feilkode også??

Morsomt med audi... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei desverre.

sitter i lillestrøm på jobb og bilen er hjemme OG batteritør igjen (ifølge dama)

 

Denne bilen NEKTER å være "frisk" for tiden..

Nytt batteri er det også, sto inne på verksted i hele helgen for opptining og ladding av batteriet, og nå idag da dama skulle ut med den.. Null-Niks-Nada strøm. ikke engang et lys i dash bordet engang.. Gir snart opp, finnes bensin å lighter man kan bruke på denne bilen om ikke ting ordner seg snart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mål om det er noe forbruk på batteriet når bilen står uten noe som skal bruke strøm på. når du får start nå er det værtfall mange feilkoder der:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mål om det er noe forbruk på batteriet når bilen står uten noe som skal bruke strøm på. når du får start nå er det værtfall mange feilkoder der:-)

 

Skal inn på verksted på onsdag igjen for å sjekke dette. noe drar tydeligvis strøm.

 

Hadde 9 feilkoder på ECU etter siste "strømstans" så ja kan være noe der. den startet på kansje 3 cylindere etter den utladdningen og tok vel gode 5 sek før den gikk på alle 6

så ja det er vel noen koder der som har en sammenheng med dette..

Husker ikke helt men ska prøve å gjenskape noen her

 

Low batteri voltage 12v +

low impedance O2 sencor 2

bank sensor failure

Low 12v - output

tennings feil x 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det koster og ligge på topp: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAJAMEN :) Men fan så unødvendig..

PS: trenger jeg ikke 2x kjedestrammere også på det kitet du ga meg adressen på igår frode?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo vist du har 10lapper til overs så:-) jeg hadde bare bytta kjedene for det er dem som strekker seg og bytt heller strammera senere vist dem skulle ryke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir snart 2,7 vs 2,2 ditta her ;)

Drag?? :)?? er med lett, bare få tetta motoren. og bytta til RS6 turboer eller noe GTR turboer :)

 

jo vist du har 10lapper til overs så:-) jeg hadde bare bytta kjedene for det er dem som strekker seg og bytt heller strammera senere vist dem skulle ryke

 

??? Å fan..

såpass.. er det vits i å bytte disse putene da? eller er det bare å pynte på min samvittighet :P

ok da driter jeg i det.. om ikk det finnes noe rimeligere alternativer : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var jo billig værtfall. ca 2100 plus frakt men var vel bare høyre side el?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.