#26 Skrevet Desember 13, 2010 Jeg skjønner ikke hva dere gjør for å bli missfornøyd med 2,7BT.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 13, 2010 Jeg skjønner ikke hva dere gjør for å bli missfornøyd med 2,7BT.. Amatører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 13, 2010 er ikke dirrekte missfornøyd når den går men er mye galt med denne motoren kontra di 5syl motorene jeg har hatt. min er til og med stort sett konekjørt:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 13, 2010 Jeg skjønner ikke hva dere gjør for å bli missfornøyd med 2,7BT.. Ser heller ikke problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 13, 2010 ser ikke problemet jeg heller er bare og fikse det som går istykker det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 13, 2010 akkuratt :-) har du lyst på en driftsikker bil kjøper du ikke en 10 år gammel "sportsbil" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 13, 2010 nei da er det toyota som gjelder: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 13, 2010 Har sett haugevis flere med 5'er trøbbel enn 2.7t. Jeg har bare bytta bensinpumpe, og en sensor jeg ikke trengte å bytte... pluss ørlite tikking som er en bagatell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 13, 2010 nå er det vel noen flere biler med 5er kontra 6er så det er jo ikke veldig rart da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 13, 2010 Har sett haugevis flere med 5'er trøbbel enn 2.7t. Jeg har bare bytta bensinpumpe, og en sensor jeg ikke trengte å bytte... pluss ørlite tikking som er en bagatell. og den tikkingen er ikke kamkjedene eller for det er ingen baggatell: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 13, 2010 E vel ikke å stikke under en stol at 6'ere både diesel og bensin er DRITT.. Men det kommer jo alt ann på produksjons "batch'n" til VAG og det da.. AJK for min del sucks... Om alle andre her er SUPER fornøyde med sine 6'ere så konge for dere.. Se heller på oss som faktisk har disse problemene med litt andre øyne.... JA det finnes de 5'er motorene som har problem også men av EGEN erfaring så tar jeg heller en slik bil uansett alder framfor en 6'er av nyere audi igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 13, 2010 Åsså kan dere med negativ erfaring høre på oss med positiv erfaring med 2.7tt også På samme måte så vi hører på dere da dere har hatt positiv erfaring med 5'er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 13, 2010 Åsså kan dere med negativ erfaring høre på oss med positiv erfaring med 2.7tt også På samme måte så vi hører på dere da dere har hatt positiv erfaring med 5'er Tar det til etterfølge.. Har jo å fått nye feilkoder på bil jevelen. tennings feil bankesensor ett eller annet.. Kan det ha sammenheng med at ene Lambdasonden har feilkode også?? Morsomt med audi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 13, 2010 husker du feilkoden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 13, 2010 Nei desverre. sitter i lillestrøm på jobb og bilen er hjemme OG batteritør igjen (ifølge dama) Denne bilen NEKTER å være "frisk" for tiden.. Nytt batteri er det også, sto inne på verksted i hele helgen for opptining og ladding av batteriet, og nå idag da dama skulle ut med den.. Null-Niks-Nada strøm. ikke engang et lys i dash bordet engang.. Gir snart opp, finnes bensin å lighter man kan bruke på denne bilen om ikke ting ordner seg snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 13, 2010 mål om det er noe forbruk på batteriet når bilen står uten noe som skal bruke strøm på. når du får start nå er det værtfall mange feilkoder der:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 13, 2010 mål om det er noe forbruk på batteriet når bilen står uten noe som skal bruke strøm på. når du får start nå er det værtfall mange feilkoder der:-) Skal inn på verksted på onsdag igjen for å sjekke dette. noe drar tydeligvis strøm. Hadde 9 feilkoder på ECU etter siste "strømstans" så ja kan være noe der. den startet på kansje 3 cylindere etter den utladdningen og tok vel gode 5 sek før den gikk på alle 6 så ja det er vel noen koder der som har en sammenheng med dette.. Husker ikke helt men ska prøve å gjenskape noen her Low batteri voltage 12v + low impedance O2 sencor 2 bank sensor failure Low 12v - output tennings feil x 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 13, 2010 ja det koster og ligge på topp: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 13, 2010 JAJAMEN Men fan så unødvendig.. PS: trenger jeg ikke 2x kjedestrammere også på det kitet du ga meg adressen på igår frode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Desember 13, 2010 Blir snart 2,7 vs 2,2 ditta her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 13, 2010 jo vist du har 10lapper til overs så:-) jeg hadde bare bytta kjedene for det er dem som strekker seg og bytt heller strammera senere vist dem skulle ryke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 13, 2010 Blir snart 2,7 vs 2,2 ditta her Drag?? ?? er med lett, bare få tetta motoren. og bytta til RS6 turboer eller noe GTR turboer jo vist du har 10lapper til overs så:-) jeg hadde bare bytta kjedene for det er dem som strekker seg og bytt heller strammera senere vist dem skulle ryke ??? Å fan.. såpass.. er det vits i å bytte disse putene da? eller er det bare å pynte på min samvittighet ok da driter jeg i det.. om ikk det finnes noe rimeligere alternativer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 13, 2010 brukt da: haha : herhttp://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4--2.7T/Engine/View_All/ES2711/ og herhttp://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4--2.7T/Engine/View_All/ES518105/ tviler på at det er noe vits. mine er det ikke antydning til slitasje på værtfall etter 170 000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 13, 2010 brukt da: haha :herhttp://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4--2.7T/Engine/View_All/ES2711/ og herhttp://www.ecstuning.com/Audi-B5_S4--2.7T/Engine/View_All/ES518105/ tviler på at det er noe vits. mine er det ikke antydning til slitasje på værtfall etter 170 000km Hehehe brukte du liksom.. Fant noe her da... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-05-Audi-S4-Allroad-Cam-Timing-Chain-Tensioner-Right-/270678438403?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f05b13203 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-05-Audi-S4-Allroad-2-7L-Timing-Chain-Tensioner-Left-/390271053847?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5addf7b017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 13, 2010 det var jo billig værtfall. ca 2100 plus frakt men var vel bare høyre side el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...