Anbefalte innlegg

Selger div deler til Audi A6 1997-2005

 

Kupe/tak lys Kr 150,-

 

Visker armer h + v forran 1999 kr 200,-

 

Speilhus høyre side kr 250,-

 

Ytre drivledd Passat/A6/Superb 3B0498099B kr 350,- NY Del

 

Caliper Venstre bak 1999 1.8 quattro 130000 km. Kr 400.-

 

Nav Venstre bak 2001 1.8 quattro 85000 km. Kr 500,-

 

Bærearm venstre bak øvre 1.8 quattro 2001 85000 km. Kr 300,-

 

Jekk Kr 150,-

 

Caliper feste Høyre Fram 1.8 quattro 2001 85000 km. Kr 150,-

 

Bærearm venstre bak nedre 1.8 quattro 2001 85000 km. Kr 300,-

 

Bærearm høyre bak øvre 1.8 quattro 2001 85000km Kr 300,-

 

Caliper Høyre bak 1.8 quattro 1999 76000km Kr 400,-

 

Bærearm høyre bak nedre 1.8 quattro 2001 85000km Kr 300,-

 

Mellomaksling Dele nr 4BO521101M Som Ny /Minimalt brukt. Kr 2000,-

 

Komplett dør ramme med el. vindusheis og rute Høyre bak. Kr 800,-

 

Komplett dør ramme med el. vindusheis og rute Venstre bak. Kr 800,-

 

Ekspansjons tank. Kr 100,-

 

Kardang 1.8 quattro 2000 190000km. Kr 1500,-

 

AC kompressor 2.8 quattro 1999 155000km Orginal nr 4BO260805B. Kr 900,-

 

Caliper venstre fram 1.9 TDI 2003 160000km. Kr 400,-

 

Caliper Høyre fram 1-9 TDI 2003 16000km. Kr 400,-

 

Drivaksel Høyre/Venstre Bak 1.8 quattro 2001 85000km Orginnal nr 4BO501203B. Kr 500,-

 

Drivaksel Høyre/Venstre Fram 2.8 quattro tiptronic 1999 74000 km Orginal nr 8DO407272AK. Kr 500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

byr deg 800 + frakt for dør ramme med el. vindusheis og rute Venstre fram.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen!

Har du fått løsna den bunnpanna på gearkassa? Er stadig interessert i å kjøpe den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen!

Har du fått løsna den bunnpanna på gearkassa? Er stadig interessert i å kjøpe den.

Skal gjøre et hederlig forsøk på å få den av i løpet av helga, gir deg tilbakemelding så snart jeg har fått den av.

 

Lagt til etter 6 dager 2 timer:

 

Hei igjen!

Har du fått løsna den bunnpanna på gearkassa? Er stadig interessert i å kjøpe den.

 

Fremdeles en del skruer som jeg ikke får opp, går sikkert om man tar seg tid og bruker, meisel og slagttrekker, men blir ikke sånn at jeg får prioritert det. Om du eller noen andre vil ha girkassen, så er det bare å komme å hente den GRATIS :) ellers går den til metall gjenvinning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar gjerne girkassen, har hatt lyst til å finne ut hvordan disse ser ut inni

Jeg henter den når det passer deg,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er som regel hjemme etter kl 1630 alle dager, og i helger, så det er bare å ta seg en tur det, du kan jo ringe meg føør du kjører for sikkerhets skyld. Kassen veier godt over 100 kg så ta med muskelkraft :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er som regel hjemme etter kl 1630 alle dager, og i helger, så det er bare å ta seg en tur det, du kan jo ringe meg føør du kjører for sikkerhets skyld. Kassen veier godt over 100 kg så ta med muskelkraft :-)

 

Den er grei, sender du en pm med telefon nummer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du forskjermer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du forskjermer?

Har ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 kr for jekken ;D

 

hvis denne er i prima stand da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar jekken om du kommer på noe treff i sommer, eller kan sende den med noen til treff.

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar jekken om du kommer på noe treff i sommer, eller kan sende den med noen til treff.

 

Andreas

Tror ikke det blir noe treff på meg i sommer, vet heller ikke av noen andre som skal på treff desverre

 

50 kr for jekken ;D

 

hvis denne er i prima stand da?

 

Da får den heller ligge her, men takk for budet :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.

Drivaksel Høyre/Venstre Fram 2.8 quattro tiptronic 1999 74000 km Orginal nr 8DO407272AK. Kr 500,-

Er disse med det indre drivleddet? Eller er det bare akselen? Ska bytte ytre drivledd på min 98' 2,8 Q tip. Det knattrer, og jeg er ikke 100% sikker på at det er det ytre, kjekkt å ha det indre også. Har du de enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.

Drivaksel Høyre/Venstre Fram 2.8 quattro tiptronic 1999 74000 km Orginal nr 8DO407272AK. Kr 500,-

Er disse med det indre drivleddet? Eller er det bare akselen? Ska bytte ytre drivledd på min 98' 2,8 Q tip. Det knattrer, og jeg er ikke 100% sikker på at det er det ytre, kjekkt å ha det indre også. Har du de enda?

Ja har disse liggende ennå, de er med indre og ytre drivledd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allright. Er litt langt å kjøre fra Oslo til Namsos for å hente de da.. har du noen ide hva det vil koste å sende de i posten? Ca hva veier de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allright. Er litt langt å kjøre fra Oslo til Namsos for å hente de da.. har du noen ide hva det vil koste å sende de i posten? Ca hva veier de?

Ja kan vel bli litt i lengste laget det, om du ikke er veeeldig glad i å kjøre bil og har en del tid tilovers :)

 

Blir sikkert litt dyrerer, men sier at du betaler for vanlig norgespakke 160 kr, så får jeg eventuelt betale for det som blir over det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte deg en PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du antenneforsterker for A6 C5 stasjonsvogn for kun FM (uten GSM eller GPS)? Jeg har knekt antennefestet på min 1998-modell. Kikket på en 2004-modell, men den var ikke lik.

Kan være vanskelig å demontere da mutteren som fester antenneforsterkeren fast til taket ofte er irret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du antenneforsterker for A6 C5 stasjonsvogn for kun FM (uten GSM eller GPS)? Jeg har knekt antennefestet på min 1998-modell. Kikket på en 2004-modell, men den var ikke lik.

Kan være vanskelig å demontere da mutteren som fester antenneforsterkeren fast til taket ofte er irret.

 

Har en liggende med dele nr 4B9035501B AM/FM har også en for AM/FM/GSM 4B9035501A

 

Er ikke helt sikker på om disse kommer fra en A6 eller A4, men går vel om hverandre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en liggende med dele nr 4B9035501B AM/FM har også en for AM/FM/GSM 4B9035501A

 

Er ikke helt sikker på om disse kommer fra en A6 eller A4, men går vel om hverandre

 

Det er akkurat riktig delenummer, 4B9035501B.

Er den komplett med plastkoppen, pakning, mutter og med hele gjenger?

Pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er akkurat riktig delenummer, 4B9035501B.

Er den komplett med plastkoppen, pakning, mutter og med hele gjenger?

Pris?

 

Den er komplett med plastkopp, pakning, mutter og gjengene er ok. Pris 250 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøper Drivaksel Høyre/Venstre Fram 2.8 quattro tiptronic 1999 74000 km Orginal nr 8DO407272AK. Kr 500,- send dem i posten .Adressen får du på pm ,ok?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøper Drivaksel Høyre/Venstre Fram 2.8 quattro tiptronic 1999 74000 km Orginal nr 8DO407272AK. Kr 500,- send dem i posten .Adressen får du på pm ,ok?

 

Det er greit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er komplett med plastkopp, pakning, mutter og gjengene er ok. Pris 250 ?

 

Da kjøper jeg antennefoten av deg for 250 kr.

Sender en PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en avant. Har du rama rundt skiltet på bakluka? Eventuellt bilde av den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.