Meninger om treff i Kristiansund?

Anbefalte innlegg

Lodder stemningen om et utstillingstreff i Kristiansund når den mest hektiske treffsesongen er over.

Likeledes tenker jeg på å prøve glattkjøringstreff/kurs på NAF-banen i Orkdal igjen, også dette når det verste treffkjøret gar gitt seg.

Sier takk til alle tilbakemeldinger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trives godt i KrSund, og stiller på alle treff i vwaudi regi sålangt det lar seg gjøre. :) Banetreff kan vi jo for eksempel samarbeide om? Send meg en pm eller mail om det er aktuelt, så kan vi se på saken. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trives godt i KrSund, og stiller på alle treff i vwaudi regi sålangt det lar seg gjøre. :) Banetreff kan vi jo for eksempel samarbeide om? Send meg en pm eller mail om det er aktuelt, så kan vi se på saken. :)

Vi har god tid ennda da :) Bare lufter stemningen, for å se om poenget med å planlegge er til stede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver nå fortsatt å pusler litt med rammene rund ett inmari fett innendørs treff da....

 

Med mulighet for en liten bane også....

 

Kan bli veeeeldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver nå fortsatt å pusler litt med rammene rund ett inmari fett innendørs treff da....

 

Med mulighet for en liten bane også....

 

Kan bli veeeeldig bra.

 

Hadde engang et godt tilbud fra Braathallen om å arrangere innendørs treff. Greit lokale det........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde engang et godt tilbud fra Braathallen om å arrangere innendørs treff. Greit lokale det........

Har du en anelse om pris og slik? Forsto det slik på Helge under siste møtet at Sterkoder-området var gratis. Hadde kanskje vært en ide å arrangere dette i Kristiansund før et treff på Orkanger, der vi er mer avhengige av en viss kapital.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en anelse om pris og slik? Forsto det slik på Helge under siste møtet at Sterkoder-området var gratis. Hadde kanskje vært en ide å arrangere dette i Kristiansund før et treff på Orkanger, der vi er mer avhengige av en viss kapital.

 

Hysj =) hysj, vi må ikke la non vag folk få vite om hvor billig det var for "rock on the dock" folka enda! Edit edit! =)

 

Dette var da inne i hallen. Å tenk ka bra det hadde blitt m biler! Men som sagt, pusler nå fortsatt. Og om noen lokalt, frei, kristiansund hadde kunne tenkt seg å hjelpe litt så hadde jo det vært gøy. For det er jo litt vanskelig ellers med tanke på alle de jævla fjortarmene osv....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, begynner å bli noen år siden nå.. Men utstillingsmessig er det nok ikke akkurat ideel belysning på sterkoder. jeg har arrangert bilutstilling i et parkeringshus og der ble det for lite lys. hallen på sterkoder har nok enda dårligere lys, dessuten er den så stor at inne eller ute spiller ingen rolle. det finnes vel ikke noe bedre enn biltreff ute i sola?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, begynner å bli noen år siden nå.. Men utstillingsmessig er det nok ikke akkurat ideel belysning på sterkoder. jeg har arrangert bilutstilling i et parkeringshus og der ble det for lite lys. hallen på sterkoder har nok enda dårligere lys, dessuten er den så stor at inne eller ute spiller ingen rolle. det finnes vel ikke noe bedre enn biltreff ute i sola?

 

Egentlig enig i dine synspunkter her! Selv om jeg skal ikke uttale meg om lysforholdene inne i storhallen. Får man et nydelig vær med sol og greier ved et evnt. utstillingstreff, mener jeg det er vel så koselig å ha det utendørs. Men regner det, har man muligheter for å flytte det innendørs på kort varsel. Får følge med litt på værmeldingene da vettu! :P

Men plassen til 'gamle Sterkoder' mener jeg er svært ideell og aktuell for et slikt treff, såvel utendørs som innendørs. Det er snakk om store arealer med godt potensiale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det et område som har både stort ute- og inneareal er vi jo sikret :)

Klart at solskinn er å foretrekke, men vi bor jo på nordmøre....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant så sant, vi bor jo tross alt på Nordmøre! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff er altid koslig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.