Anbefalte innlegg

Er det noen som har/veit om noen som har rørbøyer som tar 3"?

Dette er da til eksos, og det er kun et lite rør som skal få en liten sving for å passe. Har tenkt litt på at dette er vel noe man har på Raufoss-fabrikken en plass hvertfall, men ikke fått tak i de rette personene enda. Ikke noe som haster dette, altfor kaldt og nok å gjøre innomhus framover, men om noen evt kunne hatt dette i bakhodet om det skulle dukke opp hadde det vært veldig fint.

 

Også får dere ha en riktig god jul alle sammen, og gjøre som meg, spise mye mer enn det man egentlig har godt av:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber på Oras inni fabrikken, vi bøyer ikke mer enn 60.3 tror jeg, regner med det er 76.1mm du snakker om, som da er 2.5" i vanlig rør dimmensjon ? :) isåfall så driver jeg en del med sveising av det, så om du ikke finner noe alternativ så kan jeg lure unna et bend en gang, så kan jeg tigge det for deg jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres meget bra ut, hjertelig takk:) Dette er 76mm ja. Dette haster ikke no voldsomt, så tar det en gang du føler for det:) Er ikke store bendet som skal til, men håpløst å finne fabrikkerte rør som passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres meget bra ut, hjertelig takk:) Dette er 76mm ja. Dette haster ikke no voldsomt, så tar det en gang du føler for det:) Er ikke store bendet som skal til, men håpløst å finne fabrikkerte rør som passer.

 

Skal ha det i bakhodet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.