Anbefalte innlegg

Uten oppfordring, vil jeg benytte lokallagsforumet til å skryte av Møller Bil Molde AS!

 

Det går virkelig ann å snakke med dem, de er serviceminded og oppegående!

 

Har hatt Audien inne 2 ganger i høst, å de har tatt deler på utvidet fabrikksgaranti, og virkelig jobbet for å holde prisen nede:tilber:

 

Sist i dag da en xenonpære røk, så skiftet de den gratis (må ut med hovedlykta), samt at de tok 70% av kostnaden på lyspæra til 1.907 kr!

 

Jeg har ikke kjøpt bil hos dem noen gang, men har selfølgelig lagt igjen en del penger opp igjennom åra.

Det er likevell ingen selfølge å få slik service og se sånn iver etter å få fornøyde kunder :)

 

Stor takk til alle på verksted, verkstedmottak, delelager og ikke minst Jarle Bjølverud (verksmester):tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge til at jeg og er utrolig godt fornøyd med service og kunnskap på verkstedet.

 

Salgsfronten kunne dog vært bedre, dårlig oppfølging etter at Frank slutta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge til at jeg og er utrolig godt fornøyd med service og kunnskap på verkstedet.

 

Salgsfronten kunne dog vært bedre, dårlig oppfølging etter at Frank slutta.

 

Synes Robert er en grei kar, trodde han fulgte opp bra jeg?

 

Ja synd at Frank ikke er der: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må slenge meg med på denne. Syns det er veldig bra service i alle ledd hos dem.

Får hjelp uten å måtte vente og krangle på noe vis.

Har som Frode nevner vært kunde hos dem i noen år...siden 98 nærmere bestemt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Robert er en grei kar, trodde han fulgte opp bra jeg?

 

Jeg og (mest) fruen var på utkikk etter ny bil, for å erstatte våre to gamle. Både Touran og Tiguan ble vurdert, men så fikk vi se nye Passat'en og sendte Frank en mail med div spørsmål. Dette var rundt de tidene han sluttet, så saken ble videresendt, uten at jeg husker til hvem.

 

Siden har jeg ikke hørt noe, så jeg har fått svar på alle spørsmål fra forhandler på østlandet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten oppfordring, vil jeg benytte lokallagsforumet til å skryte av Møller Bil Molde AS!

 

Det går virkelig ann å snakke med dem, de er serviceminded og oppegående!

 

Har hatt Audien inne 2 ganger i høst, å de har tatt deler på utvidet fabrikksgaranti, og virkelig jobbet for å holde prisen nede:tilber:

 

Sist i dag da en xenonpære røk, så skiftet de den gratis (må ut med hovedlykta), samt at de tok 70% av kostnaden på lyspæra til 1.907 kr!

 

Jeg har ikke kjøpt bil hos dem noen gang, men har selfølgelig lagt igjen en del penger opp igjennom åra.

Det er likevell ingen selfølge å få slik service og se sånn iver etter å få fornøyde kunder :)

 

Stor takk til alle på verksted, verkstedmottak, delelager og ikke minst Jarle Bjølverud (verksmester):tilber:

 

Jeg bruker minst mulig Møller Molde da de oppererer med verkstedpriser som ikke er sann.

Erfaringen med de tre bilene jeg har (Audi/VW) er at de ligger 30-40% dyrere en andre verksted og i enkelte tilfeller stiller feil diagnose som eks. utløser skifting av feile deler.

I mange tilfeller er det penger å spare ved å kjøre til Oslo (S-Sentrum) for å få div.arbeid utført.

(Da regner jeg også inn kostnader som kjøring, hotell og diett)

Delelageret er jeg meget godt fornøyd med og det samme kan jeg si om Bjølverud.

Etter at Harald Håkenstad flyttet hjem til Tynset å startet eget verksted, vurdere jeg å kjøre til ham ved service etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg hatt inne golfen til EU, 4-hjuls og bytte av frostvæske.

Er igjen knallfornøyd med jobben de gjorde på verkstedet, rimeligste 4-hjulsen jeg noen gang har fått også! :)

 

*thumbs up*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg hatt inne golfen til EU, 4-hjuls og bytte av frostvæske.

Er igjen knallfornøyd med jobben de gjorde på verkstedet, rimeligste 4-hjulsen jeg noen gang har fått også! :)

 

*thumbs up*

 

Hvor mye betalte du for 4-hjulskontrollen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.