#1 Posted December 31, 2010 Heisann Håper dere har hatt en bra jul til nå. Ville bare mine på Lokallagsamling nå til søndagen kl 18.00 på Toys Vi håper så mange som mulig kommer;) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted December 31, 2010 Satse på å ta en tur jeg hvartfall 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted December 31, 2010 Flott;) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted December 31, 2010 Kommer nokk en tur jeg og 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted January 2, 2011 Kjører oppover om en drøy halvtime jeg også! Sees snart folkens 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted January 3, 2011 Fader at jeg aldri får med meg disse trådene da Noe oppmøte da? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#7 Posted January 3, 2011 Vi var 4 oppmøtte biler så fullt var det vel ikke Plass til flere neste gang! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#8 Posted January 3, 2011 Skulle gjerne vært der men ligger i influensa :-( 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#9 Posted January 3, 2011 Kommer igjen første søndag i februar;) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...