#1 Skrevet Desember 31, 2010 Heisann Håper dere har hatt en bra jul til nå. Ville bare mine på Lokallagsamling nå til søndagen kl 18.00 på Toys Vi håper så mange som mulig kommer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2010 Satse på å ta en tur jeg hvartfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2010 Flott;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2010 Kommer nokk en tur jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2011 Kjører oppover om en drøy halvtime jeg også! Sees snart folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2011 Fader at jeg aldri får med meg disse trådene da Noe oppmøte da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2011 Vi var 4 oppmøtte biler så fullt var det vel ikke Plass til flere neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2011 Skulle gjerne vært der men ligger i influensa :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2011 Kommer igjen første søndag i februar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...