Anbefalte innlegg

Gi meg et bud på den du ? Er hjemme i morgen så skal sjekke om lista. (Beklager at jeg har glemt d)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Roy Hermod, iom. NBS selger ny for bare 2000 kr så vet jeg ikke helt om jeg ønsker å kjøpe en brukt en for at den så skal streike etter uviss tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har du antenne som sitter på bakskjermen og lokk til tauekrok i bakfanger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spekulerer på om for dørene er like på denne og en a6 c4??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du de sorte dekslene som går fra c stolpen og ned i gulvet mot b stolpen? begge sider? pris? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dørene passer ikke Lasse. Ja,mener jeg har de Robert. Gi bud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du gassdemperene til bagasjelokket? Evt pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

200 for begge? og har du håndtaket i overkant av venstre bakdør? i lys farve? kanskje med boltene som er der orginalt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mørk farge i tak så mener huske at håndtak er mørkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du baklyktene enda? Treng egentli bare innerlykta på høgre side eg treng men du seller vel ikkje kun den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er partert men masse deler ligger klar for sending. El.rattstamme,radiator m aircondion,servotannstang,airbagger,komplett for å bakstilling, mellomaksel,dører h.side,bagasjelokk,panser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo spørre her og da,

Pris på tannstang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, stressa Geir ? Svart deg på pm

 

Jepp

 

I tillegg til dealen med tannstang har jeg defekt høydejustering på xenonlykt/er. Jeg får opp melding i FIS, du snakket noe om at dine egnet seg som delelykt, sitter denne sensoren inni eller utenpå lykta? Vet heller ikke hvordan type xenon jeg har, hvordan finner jeg ut det?

 

så mangler jeg nederste knapp på dørsiden, var det tanklokk og alarm som satt der... :P

 

Greier du fikse noe av dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir:

 

alarmknappen er det nesten bare å drite i, de fleste mister fremre lokket på knappen.

 

Ellers ville jeg heller tro at det enten er mottakeren eller armen som sitter på venstre fremre bærearm som har konket, med mindre du faktisk har oppdaget at det er noe galt inni lykta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt her er det mest sannsynlig giver på fremre eller bakre bærearm som er deffekt. Har hatt 2 A8 der kontakt på giver bak var deffekt. Vist du får vagcomen på så ser du om motor inne i lyktene virker. Er vel det en kaller bixenon. Er en motor som løfter et spjel forran pæra for å endre lysbilde mellom nær å fjærn. Har solgt lyktene men mulig jeg har noen deler til de alikevel.Mener å jeg har bryter for tanklokk vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt her er det mest sannsynlig giver på fremre eller bakre bærearm som er deffekt. Har hatt 2 A8 der kontakt på giver bak var deffekt. Vist du får vagcomen på så ser du om motor inne i lyktene virker. Er vel det en kaller bixenon. Er en motor som løfter et spjel forran pæra for å endre lysbilde mellom nær å fjærn. Har solgt lyktene men mulig jeg har noen deler til de alikevel.Mener å jeg har bryter for tanklokk vertfall.

 

Ok skal få sjekket det ut, kan gjerne ta med bryter til tanklokk da :)

 

og takker for infoen gutter, er jo helt grønn på D2 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du radiatoren fortsatt? pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fremdeles radiatoren ja, gi bud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hele vindusviskermekanismen? og hvordan er det med slakk i den ?

 

Jan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ble det med diffen?

 

01R525053A MWK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hele vindusviskermekanismen? og hvordan er det med slakk i den ?

 

Jan

 

Var jeg som stakk av med den :) men mens jeg ventet på delene, forsket jeg litt, og det er de samme messingforingene rundt akslingene som hos f.eks C4 som jeg hadde en drøss liggende av, så byttet et par av de så ble det ganske bra, så bra at jeg ikke har tatt i bruk den fra roy enda.

 

Men er det for stor slakk i plasten rundt kulene er det verre :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.