Anbefalte innlegg

Hei, hvem er det som er flink og billig til å sote ruter i nordland? kanskje eventuelt Sverige :)

Har tenkt til å sote rutene på min bil og vil komme billigst unna men at resultatet er bra ;)

Kom med erfaringer og pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyd på hjul, bodø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tintorama i Bodø er også brukbare ;)

får vel 5års garanti der ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen i narvik ?

 

Tja, kansje bilskadesenteret?

Men kan høre rundt her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør på Toyota i Narvik. Tror det er en kar der som kan fikse soting :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd å få kontakt med firma i Skellefteå. Skal være billig i Svergie og hadde passet supert å få sota noen ruter samtidig som en ferie tur :)

 

EDIT:

Fikk en pris på montering av solfilm helt frem til A-stople (7 stk ruter på min sedan) til en ordiner pris av 7300,- SEK. Noe som er 6300,- i norske kroner. Merkelig at det skulle være så kostbart.

Tintorama i Bodø tar 5500,- for komplett bil jo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd å få kontakt med firma i Skellefteå. Skal være billig i Svergie og hadde passet supert å få sota noen ruter samtidig som en ferie tur :)

 

EDIT:

Fikk en pris på montering av solfilm helt frem til A-stople (7 stk ruter på min sedan) til en ordiner pris av 7300,- SEK. Noe som er 6300,- i norske kroner. Merkelig at det skulle være så kostbart.

Tintorama i Bodø tar 5500,- for komplett bil jo.

 

Har du sjekket med lyd på hjul?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyd på Hjul tar 3990.- frem til B-stole (etter nettsiden demmers).

Har tatt kontakt med flere firma i skellefteå, da jeg har hørt rykter om rundt 4000,- SEK for hel bil:)

Men har litt misstanke om at med en gang de oppdager at det er norske kunder som spør etter pris skrur de opp prisen. Har opplevd dette tidligere på verksteder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyd på Hjul tar 3990.- frem til B-stole (etter nettsiden demmers).

Har tatt kontakt med flere firma i skellefteå, da jeg har hørt rykter om rundt 4000,- SEK for hel bil:)

Men har litt misstanke om at med en gang de oppdager at det er norske kunder som spør etter pris skrur de opp prisen. Har opplevd dette tidligere på verksteder.

 

Typisk svensker :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svigerforeldrene mine har bestandig kjørt ned til lulesolfilm i luleå når di har kjøpt seg ny bil, det har kostet dem 4000kr for alle rutene på avant! nå er det vel 3år siden sist, så det er ikke sikkert dem driver med samme prisene enda...

Men jeg kan anbefale dem, sist måtte bilen stå der over natten, da var noen og gjorde innbrudd i bilen, knust et vindu og stælt cd-spiller, men lulesolfilm ordnet opp i alt i løpet av 2 dager. dem bruker 3M film

http://www.lulesolfilm.se/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket med Ditec Skellefteå og de skulle ha 5900,- SEK:)

Hitill viser det seg at det ikke er vits å ta turen over grensa for soting. Får det gjort så og si for samme pris her i Bodø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen nye forslag til hvor man kan få sotet rutene til en rimelig pris i Nordland/ Sverige? :) selvfølgelig med god service og bra kvalitet! Helst i området Bodø :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med bodø bilpleie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fortsatt 4000 på lyd på hjul :) Vintertilbud ;>

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilhallen Fauske.

 

Per er meget dyktig og prisen er ikke så gal heller! Fikk lagt på begge fremdørene i fjor, ble kanonbra.

 

Førøvring fikk jeg lagt på fram til a-stolpe på gammelbilen også, mener jeg betalte 4500,- for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.