Aktiviteter for lokallaget Østfold? Si din mening

Anbefalte innlegg

Vi prøver oss i år med et litt mer aktivt lokallag. Tenkte vi skulle prøve å få til noen sosiale sammenkomster av ymse slag og det er opp til dere som er medlemmer å være med å bestemme hva. Kom med innspill og forslag til hva vi kan gjøre utover.

 

Hva med felles kjøretur til oslo og leie go kart bane? Dette ser jo ut til å være veldig populært andre steder...

Pizzakveld? Evnt. hvor og når, slik at det kan passe for de fleste?

Andre ting som kan gjøres?

Vi fikk jo til et par bra cruise-turer ifjor og det lar seg jo gjøre igjen..

 

Som sagt, her kan dere være med å bestemme hva vi kan finne på, det trenger ikke å være bilrelatert alt sammen, målet er å få til noe sosialt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cruisning treff er morro vettu : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alltid moro det ja.. Cruisingen til Halden var jo veldig vellykket og det er ikke noe i veien for å prøve noe sånt igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å hive oss på ett Rally/landeveis lisenskurs i lag? Kunne tenke meg det, men det er jo litt kjedelig å gjøre det alene!

 

Koster ikke mer enn 950,-

 

http://www.bilsport.no/lisenser.htm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så interresant ut det... Må i tillegg ha debutantkurs da, men det er kanskje ikke så dyrt det heller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har undersøkt litt rundt dette, å ingen har sakt noe om Debutant kurs, men det kan jeg sjekke opp.

 

Det man derrimot må gjøre er å melde seg inn i en motorklubb som er tillsluttet Norges Bilsport Forbund. Det burde jo ikke være noe problem i disse trakter, men jeg hvet ikke hva det koster.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, leste det kun på siden som du linket til.. Mulig det er feil info der :

Rallylisens utstedes av NBF. Søker må ha gyldig førerkort for bil og være medlem av motorklubb tilsluttet NBF. Videre må søker ha fullført ”Debutantkurs for Rally”. Påmelding til kurs gjøres til NBF.[/Quote]

 

LINK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, til tider blid jeg..

 

Har pratet ett par ganger med Bilsport forbundet, og de har ikke sakt noe om det.

 

Ringer de i løpet av dagen å hører, gir tilbake mld da. Etter som jeg forsto sist jeg pratet med dem måtte man ta kurset i Oslo, men om interessen var stor nok kunne de still opp her.

 

Sigbjørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi se hva resten av folket sier... Dette er en forslagstråd så det er bare å komme med forslag! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen

 

Fikk tatt en telefon til bilsports forbundet.

 

Første ledige kurs var i slutten av April i Oslo.

Når det gjalt debutant kurs, hvar det at du måtte stille i "debutant" kalssen i to rally før du var Godkjent!

 

Sigbjørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har fått en paintball "bane"/plass i saltnes, der er det slik at man kan leie alt av utstyr... (tror jeg:) ) Kan evt. sjekke opp...

 

 

 

Fant ingen annen tråd å poste dette i på lokallag siden så, Knut;Hvor lenge er det plassen på Fredriksten festning er leid, grill og greier på kvelden?! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne jo vært interresant Nikolai.. Aldri prøvd, men ser utrolig moro ut.

 

Festningsplassen er leid for søndagen, men siden kroa holder åpent og stiller med salg av mat etc. har vi ikke lov til å ta med så mye som en engangsgrill og en pakke pølser engang, så da blir det desverre lite med det der oppe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel sånn at vi ikke fikk selge noe som var avtalen men. han sa ingen ting om å ta med selv, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tolket vi det forskjellig.. Jeg tok det som at all mat og drikke skal være via kroa, men kan jo ikke nekte folk å ta med seg mat heller igrunn... Men organisert grilling tror jeg ikke blir godt mottatt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go kart kjøring på Harrald H i Oslo høres jo konge ut. Paintball er og gøy...! : smil :

 

Er med jeg....skal prøve vri hjernen, komme med noen kreative(eller ikke) forslag etterhvert... :cool:

 

Var faktisk Meget hyggelig igår, søndag... på treffet ..godt med Thai pizza :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tolket vi det forskjellig.. Jeg tok det som at all mat og drikke skal være via kroa, men kan jo ikke nekte folk å ta med seg mat heller igrunn... Men organisert grilling tror jeg ikke blir godt mottatt..

 

 

Kan jo bare se hvor lenge folk er da å ta noe grilling etter at det er stengt på kroa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go kart kjøring på Harrald H i Oslo høres jo konge ut. Paintball er og gøy...! : smil :

 

helt enig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.