#1 Skrevet Januar 11, 2011 (endret) ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2011 Kan det være ECT sensoren tru? Den som sitter foran på toppen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2011 Sjekk temp sensoren foran tennplugg. 3, sjekk alle ledninger som går inn til selve innsprøytningsenheten, sjekk at den ikke trekker falskluft, sjekk alle vakuumslanger, sjekk alle jordinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2011 Og hvordan står det til med lambdasonden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2011 Prøvde å dra ut tempsensoren, da stoppa den nesten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2011 da er vel den sensoren OK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2011 Og hvordan står det til med lambdasonden? Jeg hadde Golf 3 med samme motor. Ledningen på lambdasonden var av. Det oppførte seg ikke sånn. Den hadde CO på 13. Tomgangen var for lav. Eksosen luktet søtt. Bensinforbruket var 15-20 % for høyt. Men bilen gikk så bra som den skulle. Gassresponsen var bedre (hæ?) enn med lambdasonden i orden. Dette problemet er noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2011 Bilen går bra opp til et visst turtall. Og butter der. Jeg syns det høres ut som et filterproblem. Luftfilter eller bensinfilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2011 IDag skjedde det noe rart.. Sto stille og gassa litt rolig, prøvde å dra den opp i turtall men da stod den på rett under 3000rpm og ville ikke mer, Plutselig døde den ut i 1-2 sek og det sa PANG! Brått så kom det fullt av svære biter fra katalysatoren ut og den begynte å bråke som faen og gikk rett opp i turtall.. Så nå kan han dra den høyt på turtall, men fortsatt slappere enn vanlig.. Tror det kan være toppakninga som har gått pga katalysatoren har vært tett, Det er 2" rør hele veien fra kat'en og den Bråker.. men før kat'en åpna seg så hørtes den ut som en støvsuger over 2000rpm HAr komplett pakningsett liggende så bytter toppakning imorgen så får jeg se.. OVer og ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 13, 2011 skulle til og skrive det. tett katalysator da oppfører den seg slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2011 skulle til og skrive det. tett katalysator da oppfører den seg slik Kan love deg at det Smalt! HAah.. Trodde enten at det var noen av ventilene som ikke hang med.. Den lakk no jævlig fra bunnpanna så har ikke alltid hatt så mye olje på den.. ikke så lampa har lyst hele tida, men så den lyste i hver sving. Hah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...