Telemark:Våre klubbkvelder!

Anbefalte innlegg

Synes vi er i ferd med i få til et stabilt og bra oppmøte på klubbkveldene våre! Sånn må vi fortsette (ikke bare om sommeren)! Vil bare høre med folket her om det er noe dere savner på møtene våre? Kanskje dere evt. kan komme med tips til hva vi bør forbedre, eller i det hele tatt ting dere mener vi bør ta med på møtene??

 

mvh Anders

-Nestleder Telemark lokallag-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh!! Her var det liv!.........

Ingen som har forslag eller tips?? Vi skal snart ha styremøte, og jeg tenkte kanskje at det var greit å legge opp løpet etter hva dere har ønske om fremover;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!!

Her e det liv : rolleyes

Kan ikke komme med noen forslag akkurat,har vert medlem snart et år å ennå ikke somla meg til å komme.. har gått i glemme boka :(

 

 

Menne vis det er av interesse, kan jeg ordne bra priser på

Caps,T-shorter,klistremerker etc... men bør vere i et minste antall på 50/100..pga oppstart pris på logo..

 

H/Vegard

 

 

 

 

 

Puh!! Her var det liv!.........

Ingen som har forslag eller tips?? Vi skal snart ha styremøte, og jeg tenkte kanskje at det var greit å legge opp løpet etter hva dere har ønske om fremover;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen er mer ivrig enn andre her ser jeg...... Husk at ikke alle har tid eller anledning til å brukt forumet like mye til enhver tid, så derfor må vi vel være litt forsiktig med å forvente for mange innspill på kort tid. Når folka får litt tid på seg, og tør å åpne kjeften kommer nok forslaga.....

 

Jeg for min del syns vi bør jobbe for å videreføre vaske/poleringskveldene våre vi har hatt på Skien Bil. Det er helt kanon, alltid bra oppmøte, og jeg tror medlemmene er veldig takknemlige for å ha et sted å shine innendørs på vinteren. Ikke akkurat flust av sånt for de fleste. Så det bør vi fortsette med, kanskje også litt oftere enn hva som har vært realiteten i 2004. Det er vel også kanskje på tide med en liten oppmerksomhet til Skien Bil v daglig leder Knut Brandrud som takk for at han stiller lokaler og utstyr til disp. Tror jeg han hadde satt pris på. Vi bør iallefall vise at vi setter pris på at han prioriterer oss.

 

Dernest nærmer jo vår og sommer seg med stormskritt. I den forbindelse vil vel de fleste endre drastisk på "utseende sitt" i form av andre hjul og annet stasj. Syns det kunne vært kult og fått Motoravisa eller TV Telemark til å lage en reportasje om oss fra en klubbkveld eller no. Som en innledning til sommersesongen kunne vi stilt med råpolerte biler og gitt journalist og fotograf en real dose Vw/Audi han sent ville glemme. Kunne nok blitt en fin profilering av lokallaget her i vår region. Som nevnt før mange som ikke har tilgang til nett og forum, ei heller tør å møte opp på en klubbkveld blant medlemmer de føler er en sammenspleisa gjeng (noe vi begynner å bli etterhvert). Samtidig er det jo alltid moro å markere oss litt. Kunne kanskje brukt denne profileringen som en innvitasjon til treffet vi har prøvd å få istand med Grenland Auto AS / Skien Bil AS ?

 

Vi bør dessuten kanskje forhandle frem flere gode avtaler med aktuelle leverandører her i Skien/Porsgrunn, siden det er flest av oss herfra. Har prøve å få til noe med Riis Bilglass på Kjørbekk så dere også kan finne ut hvor herlig det er å kjøre med solfilm. Jeg for min del hadde heller prioritert det fremfor annen plastikk....eller begge deler.

 

Siste klubbmøte med Mc Gyver var bra. Mulig vi bør bruke de kreative evnene våre og finne på mer av slikt. Har jo hatt AutoGlym og Hella tidligere. AutoGlym-fyren kommer sikkert igjen nå han, så kan vi sammenligne han og Mc Gyver nå rett før folk skal i gang med å få av salt og annen shiiiit.

 

Dessuten vet jeg det er flere av medlemmene som sitter på bra kompetanse innen Vw/Audi. Kanskje vi kunne brukt en kveld hvor vi selv hadde bidratt med noe vi er gode på, foruten å skryte da....der er vi jo i verdensklassen.

 

Bare noen tips. Kommer sikkert på mer etterhvert som sommerhjula kommer på og klubbånden koker....

 

Mvh

Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det var lettere å komme med tips/meninger for medlemmene her, for det blir fort tyst på møtene hvis vi spør om slikt.. Nå kan dere få litt tid til å tenke også;)

 

Flott! Kom med flere forslag, så tar jeg det opp på styremøtet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja noen er jo veldig go`e på prating på klubbkveldene, så da kan de vel også si meninga si her....

 

Cåååm åååån, folkens !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja noen er jo veldig go`e på prating på klubbkveldene, så da kan de vel også si meninga si her....

 

Cåååm åååån, folkens !!

 

Snakke du om meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e i allefall veldig klar for å kjøra på bane på ein eller annan måte. Ser for meg noe alla ferdighetskjøring tilsvarende det vi prøvde på Jarlsberg.

 

Jeg kunne også tenkt meg å tatt en helg eller noe hvor vi reiste ett sted sammen. Kanskje vi kunne møte en annen klubb på en helt annen kant av landet, vert i Audi forum i Stockholm, rafta eller noe opplegg.

 

Jeg synest uansett at denne ideen her med å legge inn noen forslag er kjempe fin Anders. Fint at noen tar litt initiativ her.

 

Håper flere kommer med ønsker og ideer. Det er viktig at vi prøver å forme klubben slik som medlemmene ønsker. Det er og lov å komme med ros på noe av det vi gjør, slik at vi også vet hva vi allerede gjør riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e i allefall veldig klar for å kjøra på bane på ein eller annan måte. Ser for meg noe alla ferdighetskjøring tilsvarende det vi prøvde på Jarlsberg.

 

Jeg kunne også tenkt meg å tatt en helg eller noe hvor vi reiste ett sted sammen. Kanskje vi kunne møte en annen klubb på en helt annen kant av landet, vert i Audi forum i Stockholm, rafta eller noe opplegg.

 

Jeg synest uansett at denne ideen her med å legge inn noen forslag er kjempe fin Anders. Fint at noen tar litt initiativ her.

 

Håper flere kommer med ønsker og ideer. Det er viktig at vi prøver å forme klubben slik som medlemmene ønsker. Det er og lov å komme med ros på noe av det vi gjør, slik at vi også vet hva vi allerede gjør riktig.

 

Nettopp noe av meningen med dette er jo at vi kan forme et lokallag som alle er fornøyd med!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å besøke Agder, de var jo hos oss forrige gang på Bilxtra, en gang de har klubbmøte elller noen liknende som Heine sa! Vaskekvelden vi hadde på Skien bil var artig, hadde vært moro å gjort det flere ganger før sommeren setter i gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Begynner å komme endel her nå! Kanon! Blir litt enklere for oss i styret å spikre fast saker og ting når dere er med på å "dra lasset".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere funnet ut hvor neste møtet skal være da? Vaskekveld på Skien Bil kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Blir det noe møte til onsdag da? pizzahuset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir møte i dag kl. 19.00 på pizzahuset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje jeg skal for en gangs skyld sparke meg i rævva å møte opp :)

 

 

Men det er jo sinnnnsykt deili vær.. skal se å langt jeg kommer på bublan i dag.. må bytte hjul lager å div. før Eu-kontrollen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som vanlig hadde jeg en unnskyldning for ikke å møte opp : ja :

Må gå med Gips på høyrebeinet i 10 uker så bilen blir stående en stund... : gråter :

 

Men GTI`en fikk likvel selskap av Passaten til Christian her om dagen :D

 

minitreff.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som vanlig hadde jeg en unnskyldning for ikke å møte opp : ja :

Må gå med Gips på høyrebeinet i 10 uker så bilen blir stående en stund... : gråter :

 

Men GTI`en fikk likvel selskap av Passaten til Christian her om dagen :D

 

Stemmer det ja...syns bilen din så forlatt ut den den sto så den kunne trenge litt selskap mens jeg var på jobb i blokka di?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.