Da var Polo`n min solgt! (97mod 6N 16v)

Anbefalte innlegg

Akkurat nå befinner bilen seg i oslo området.... Ble hentet i dag morges :) (Jeg var oppe å byttet til vinterdekk kl 08:00)

Så eneste VW jeg har igjen nå er en 97mod Caddy diesel ;)

 

Skal i militæret snart så blir nok ikke en ny vag/bil før etter dette... Har lært veldig mye av Polo`n da jeg var kun 17 når jeg kjøpte den... Kommer nok ikke til å gå for impuls kjøp neste gang :)

 

GLEDER MEG TIL Å HANDLE "NY" BIL : smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist : gråter :

Håper den blir godt tatt vare på, hvor mye gikk den for?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist : gråter :

Håper den blir godt tatt vare på, hvor mye gikk den for?

 

Virket veldig seriøs hu dama så hun låvte at hun skulle passe på den ;)

 

 

Litt trist at jeg solgte den , men skal i militæret å siden hun gidde et såpass ok bud så følte jeg at jeg hadde vært dum viss jeg hadde beholdt den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes ikke ut som en upris det nei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Oslo er dama ifra..fikk du med deg det? Hehe... Kan se etter den jeg, og se om hu passer på;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var heller dårlig med det... Vet jo såklart navn og sånn , men det deler jeg ikke med dere ;)

 

Hun kjørte iallefall VELDIG friskt... hehe.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var heller dårlig med det... Vet jo såklart navn og sånn , men det deler jeg ikke med dere ;)

 

Hun kjørte iallefall VELDIG friskt... hehe.....

 

Så den faktisk ista, hehe...drev å tanka på Shell'en på Lørenskog;) Dama var da heller ikke så værst da...hehe! Fin Polo Erlin, må jeg si...clean! :) Og joda...dama ga friskt på ja;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt du endelig fikk solgt bilen da, men synd jeg ikke fikk tatt en titt på før den ble "borte". Håper den blir tatt godt vare på, hadde sansen for bilen din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.