Anbefalte innlegg

min første bil jeg hadde var en Audi 80 som jeg hadde i litt over 2 år og har nettopp solgt den: gråter : veldig god bil å kjøre: rock :

 

IMG_0507.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min første var Datsun 120Y,arvet den av morfaren min..

120y.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett og slett fordi jeg gikk lei av all japseplasten :)

 

 

Helt enig med deg Hans , MYE MYE MYE penere UTEN stylinga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min var Identisk som denne på bildet foruten at jeg hadde 3-eikede(?!?:P) sommerfelger:D

 

Honda CRX 1984 mk1

hnwvt0w1.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3eikede felger er det værste jeg ser! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min første var Datsun 120Y,arvet den av morfaren min..

120y.jpg

 

 

Rå-kul !! Skulle gjærne hatt en sånn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min første bil : En Volvo 142 GL fra 1972. Den ble malt kanarigul en stund etter at bildet ble tatt. Utrolig artig bil som tålte ALT, og vel så det. Hadde den i ca 1.5 år.

 

volvo1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ved et par bilder av bil nr. 2 og. En Granada 2.0 GL fra 1976. Skifta vel 5 motorer, 3 girkasser og 1 bakaksel i løpet av de 1.5 årene jeg hadde den :) Artig bil det og !!

 

granada1.jpg

 

granada2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg startet rett med VW, og har nesten bare hatt det siden.. Her er min førstebil:

 

G2.jpg

 

1984 Golf 1.6 med GTI-interiør, 90-fangere og litt senk. Står på vinterfelgene på bildet. Ble stjålet, før jeg fikk den tilbake i elendig stand. Ble spiker til slutt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min første var en -83 Sierra 2.0L fra 1999

Erstattet av en -88 Mazda 626 2.0i 16V med ca 50% mer effekt i 2002

Så kom Audien da i 2006, og er her enda. (avant 2,5tdi abt)

 

Forden ble istykkerkjørt på åker og gårdsvei. Klarte å kjøre eksosen av bilen ved manifolden.

Mazdaen ryker i deler, hadde jeg hatt god råd, hadde den blitt et prosjekt - herlig bil egentlig!

 

Audien blir. Opplest og vedtatt av både meg og sambo ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstebilen min var en Audi 80 Avant 2.0E

God bil! Satte på S2 front-, bakfanger, rs2 linselys osv.. Ble aldri helt ferdig, pga jeg ikke gadd å koste på en bil med så liten motor og uten quattro. Solgte deler og bil hver for seg og kjøpte ny bil :)

 

145fc55389f5f1e990137075839646cb.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polo CL 1991-modell, til venstre på bildet. Den til høyre ble bil nr.2...

 

Leve 90-tallet :=)

 

Husker jeg heelt feil, eller var det den blå Polo'n din som var i Bilsport for en del år siden? : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min første bil var en knallrød 2-dørs Datsun 120Y med 40k på telleren,kjøpt ny av morfar,men ble solgt fordi den ikke va kul nok,ble da en sierra 2,3 ghia automat som gikk for dårlig og ble byttet ut med sierra xr4i,etter det har det kun vært Audi: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får forsette jeg:)

Vw Golf2 Gti 8v ;) Ikke akuratt ett glansstykke, men det var da førstebilen!:D

Er foressten prosjekt nå;)

DSC00920.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstebilen min var en Golf 3 GT 1.9 TDI. Kjenner jeg savner den nå : gråter :

 

Hadde ikke gjort mye med den, men noen av tingene var:

-Litt senk

-Nye lykter foran med Angleeyes m/Øyelokk

-Nye lykter bak

-Lakkert emblem forran

-Også en liten ekstraleppe som var festet i den orginale (har ikke bilder av den)

-Hadde også panserforlenger liggende klar til montering.

 

Har alt for lite bilder av den, men her er noen:

 

9232_300069600552_696095552_8913298_4909

 

Daniel Edvardsen hær inne bygde rå stereo til meg :tilber:

 

9232_300069615552_696095552_8913301_7480

 

Hadde byttet masse slitedeler + montering av full defapakke, så gikk det en uke så ble den slik:

 

22333_10150107164060553_696095552_112064

 

Skader for 56.000, noe som medførte kondemnering : gråter :

Jeg påkjørt av en POLITIMANN i en gammel 240 som ikke holdt vikeplikten, ironisk nokk er/var han "kjørelærer" for utrykningskjøretøy : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

74.mod Fiat 128. Off blir jo flau av mindre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første bilen, dog eid av fatter'n var en slik Datsun 180B fra 1978 i deilig burgunderlilla eller hva nå fargen het.

49401793960551235.jpg

 

Første bil kjøpt med egne penger derimot var en boble fra 1965. Samme farge som denne:

054.jpg

Interiør i matchende farge og regnummer I 6519

 

Den skulle jeg ikke solgt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vell, nå har jeg ikke lappen enda, men dette var min første bil

Audi 100 quattro avant cs 1986.

7161621_520x0.jpg

Fikk den av mor

Null rust, alt av utstyr, alt var ganske bra..Kun småfiks egentlig! Sto i garasja i 2 år.. Så var det på tide at mor skulle få ny bil igjen, og hun spurte om jeg vill e kjøpe hennes 100 c4. Jeg kjøpte den, og trengte plassen i garasja..Prøvde å selge typ44en til riktig pris en stund, men ingen interesserte..Så endte opp med å selge den for 1500kr! : bh :

Angret en god stund.

Men så kom pappa med en grei beskjed! En kompis av han har satt Audi 200en sin uttafor garasja rett før vinteren til fordel for alfa... Så jeg la inn et bud, og fikk den! :D

Så nå skal jeg bruke 100 c4 når jeg får lappen, helt til den skal på Eukontroll, og da gå over til Audi 200 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min første bil Mercedes 190e 2.0l... aldri hatt en så drift sikker bil. hadde den i 3 år bytta plugger og olje på den. aldri noe anna galt. savner den litt. :)

 

[ATTACH]134784[/ATTACH]

 

Samme her! Ganske lik din faktisk. Eneste forskjellen er vel fargen, spoileren, grillen og støtfangeren. Ellers hadde jeg samme speil, skjørt, rieger-leppe foran, osv. Genial bil i mine øyne, og skuddsikker motor! Hadde min i 3 år selv, og byttet kun dekselet til termostaten (plasten sprakk) og batteri, ellers var det alltid tut og kjør, og den ble kjørt rimelig hardt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*KREMT*

 

min første bil var faktisk en mitsubitshi colt glxi

colt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av alle ting startet jeg min sjåførkarriere i en 79 modell opel rekord 2.0s.

Ble mye skruing gitt, men lærte masse om bil da.

kjørte 65k med den på 20 mnd. På den tiden hadde jeg vel stort sett bytta hele bilen inkl 2 motoroverhalinger!

 

Har heldigvis våknet opp og funnet meg noe bedre................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min første bil:

http://www.yiparts.com/2008/pic/modelpic/MAZDA/929IICoupeHB/2008aug01-4892777d3db53.jpg

 

Fantastiske seter og el.just. støtdempere. Det var vel stortsett det som var bra...

Husverten min hadde en S4 Revo da jeg var 17 år og gikk på videregående, det var hele tiden klart hva som var målet.

Da jeg var 20 landet jeg en 1992 S4 TQ Avant -og har jo enda forsåvidt "samme" bilen :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen bilder av førstebilen i digital form. men var en 78. opel kadett C. Senka med gule koni, 7x15" felg, 2.0i 16v motor fra calibra, sperra og div mods.. Morsom bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min første bil var en 1966 VW boble 1500 som det var satt 1300 motor i. Kjøpte den da jeg var 17år for 3000kr :) Reg nr var X-669 .

 

100_0007.jpg

Mibobla.jpg

 

Den var sprayet, rullet og malt gul, så når jeg vasket den med filler så ble fillene gule :P

 

Tok ut innmaten i sugerørene så ble det grom lyd :)

Rattet er fra en porsche stylet boble jeg hadde stående på den tiden.

De uorginale speilene virket ikke da de alltid seig ned under kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.