Anbefalte innlegg

Slik skal man ikke gjøre....

 

4.gir på lang strekka i fult spinn, så kom snøen... da gikk det dritt..

 

Men nå blir det hel lakering hvertfall da... var ikke vannskelig og velge om det skulle skje nå eller til neste vinter : rolleyes

uhell.JPG

uhell 2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som om du har hatt det morro i det minste :)

 

Alt bra under og med felger?

 

Å sist alt bra med deg, rent bortsett fra dårlig humør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Humøret er faktiskt gannske bra... for jeg hadde planer om lakering så nå blir den hvertfall bra da. men var jo unødvendig kan du si..

 

Høyre bakhjulet peker litt utover så der har bære brua fått en smell. men tror ikke det er noe værre en det.

 

felgene hvet jeg ikke ossen det gikk med. men var stygge vinterfelger alikevell.. har like til sommerdekka, men i bra stand da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neiånei... kjedlig når slik skjer :(

selv om du hadde planer om å lakere så blir det jo en del ekstra arb.

+noen ekstra lapper rett i dass! ...SURT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjipe greier det der gitt får håpe det er plåt som må fikses ikke understell mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde på Rudskogen lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slit jeg har hørt det.. Noen venner av Jonus hadde leid banen. Det var lenge usikkert pga at det ikke er lov å kjøre med ispigg, og det var snø på banen.

 

Men tydligvis ble det kjøring likevel. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en kamerat gjeng som hadde leid banen der idag.. vi fikk egentlig ikke kjøre i førsten. men fikk lov utover dagen. så det var et lite privat lukka arangemang. var snø bak på banen ikke ifra depoet og til slutten av lang strekka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får du dekket skadene gjennom forsikring når det er banekjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsikring gjelder ikke på bane.. og desuten så har jeg bare del kasko.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kræsjet her på pc Mads, 15 sek klipp av kræsjet....

Du har jo fått det på VHS, bare gi besjed om du vil ha det via hidden...

 

Synd det med kræsjet, men det gikk FÆLT da..he he ..fett.... : ja :

 

Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må jo være jævlig å smelle en såpass fin bil :( håper du får den i orden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer sterkere tilbake får man vel si : rolleyes

 

Blir samme fargen med med pærlemor blandet i klarlakken for og få den litt spesiell. alt understell blir nå byttet. og polyflex og aluminiums foringer over alt : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne fort gått myye værre, så hell i uhell... Godt det er "betær" på vei allerede så vi får se den mer på bane og vei snart.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik skal man ikke gjøre....

 

4.gir på lang strekka i fult spinn, så kom snøen... da gikk det dritt..

 

Men nå blir det hel lakering hvertfall da... var ikke vannskelig og velge om det skulle skje nå eller til neste vinter : rolleyes

 

Dette var kjedelig Mats:( Hva regner du med å kroner for å hellakkere bilen? Vurederer det samme selv da jeg har noen småbulker og litt ripete lakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en som lakere fast for oss her på jobben, så jeg kjenner han godt. og siden han syns litt synd på meg da det skjedde så blir det en VELDIG bra pris på det. akkurat hvor mye hvet jeg ikke, men det blir mellom meg og han ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en som lakere fast for oss her på jobben, så jeg kjenner han godt. og siden han syns litt synd på meg da det skjedde så blir det en VELDIG bra pris på det. akkurat hvor mye hvet jeg ikke, men det blir mellom meg og han ;)

 

Kunne ikke ha ordna en god pris til?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo høre med ha om han kannsje vil gi noe rabbat til alle vw audi medlemmene her omkring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondolerer mats... hørte at du bom giret fra 3 til 4 og da kom snurren??? stemmer dette???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bom giring var det ikke... hadde tredde gir i svingen så fjerde gir ut av svingen og kast i kast nedover land sletta.. da jeg kom over på snøen så skjdde alt så fort så husker egentlig ikke, men nå når jeg ser på filmen så tror jeg feilen var at jeg slapp gassen for fort mens jeg lå bre på snøen da bare slang ddet rett rundt motsatt vei.. kunne kannjse ha begynt og roe ned gassinga føre jeg kom på snøen.. men det blir fort litt mørkt : bh :: rolleyes

Men når jeg da ikke hadde så veldig mye igjenn av lang sletta og bestemte me for og begynne og slippe gassen så gikk det rett rundt : bh :

 

Men det som var kjedeligst var at jeg fikk jo ike testa nye motoren orntlig da... kjørte på bare 1.6 i trykk skulle liksom ta det pent dem første rundene.. men var tydeligvis nok effekt til og ikke få feste på våt asfalt, pog hvertfall ikke på snø :nana:

 

Skal bli morro når det blir varme i bakken og 2.2. i trykk : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kondolerer mats... hørte at du bom giret fra 3 til 4 og da kom snurren??? stemmer dette???

 

Det hadde jo vært supert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare si ifra før du drar oppover..., kommer jeg og filmer da vettu.... : ja :

 

Kan låne ekstra kamera og....

 

Har lyst og se på når 2.2 kg fungerer på bilen. Må jo bare bli Rått!!

 

Vet du sån ca når bilen er ferdig "oppusset" igjen...!?? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja si det... fronten er ferdig nå.. bare oppretting av bak skjermen og lakering igjenn. og få dreia ferdig foringene til bak stillinga da.. så burde forhåpentligvis ikke ta så lang tid. men det spørs hvor mye lakereren har og gjøre for tiden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må jeg si, her går det jammen unna ! :D Godt det lar seg ordne såpass kjapt da, synd å la bilen stå for lenge i ro...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, kan ikke la den bare stå der nei.. blir jobbing døgnet rundt så lenge jeg har deler.. hvis dere hadde sett bruks bilen min så hadde dere skjønt at her må man få opp tempo : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.