#126 Skrevet Februar 7, 2011 Hvor mange tror dere at det kommer? bare de som har skrevet i denne tråden? Jeg er ny i klubben og har akkuratt kjøpt meg ny bil:=) Audi S2, vurdere å møte opp, jeg kjenner ingen av dere da men.. Han her var det selvfølgelig.. Så fin ut den S2'en din Martin, selv om jeg ikke var ut å studerte den da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Februar 7, 2011 Han her var det selvfølgelig.. Så fin ut den S2'en din Martin, selv om jeg ikke var ut å studerte den da. Ja, såg bra ut den;) Såg litt på den før jeg dro:) Hadde vist kjøpt den på Tirsdag hvis jeg ikke hørte feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Februar 7, 2011 Var det du som satt ved siden av meg, Arnstein? Jeg fikk ikke med meg navnene til dere to som kom å satt på den siden av meg.. Også var det urokråka sjøl (meg) som satt til venstre for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Februar 7, 2011 å for de som lurer så satt jeg nederst mot vinduet, på samma side som stig meeen det vet vel nesten alle hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Februar 7, 2011 Også var det urokråka sjøl (meg) som satt til venstre for deg Det fikk jeg med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Februar 7, 2011 Jeg satt nesten rettoven for Stig Arne, nest bortest mot kassa;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Februar 7, 2011 å for de som lurer så satt jeg nederst mot vinduet, på samma side som stig meeen det vet vel nesten alle hehe selv jeg som aldri har sett eg før skjønnte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Februar 7, 2011 jeg satt nest nederst i mørket sammen med mr. brambo(?) nederst og mr. Finneid til venstre for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Februar 7, 2011 selv jeg som aldri har sett eg før skjønnte det hahah men skjønte lett hvem du var å bare å høre på dialekta heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Februar 7, 2011 Hadde vel hørt det om det var noe grus som sprutet, men uansett, bedre føre var... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Februar 7, 2011 jeg satt nest nederst i mørket sammen med mr. brambo(?) nederst og mr. Finneid til venstre for meg Var jeg som satt helt nede ved vinduet. Kan ikke si jeg fikk med meg så mange navn i går, men kommer vel etter hvert som jeg får vært på litt flere treff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Februar 7, 2011 Jeg satt nesten rettoven for Stig Arne, nest bortest mot kassa;) Det hørte ALLE ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Februar 7, 2011 GJETT HVEM JEG VAAR ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Februar 7, 2011 IKKE HAN SOM KOM SIST HVERTFALL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Februar 7, 2011 IKKE HAN SOM KOM SIST HVERTFALL! nei ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Februar 7, 2011 jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Februar 7, 2011 GJETT HVEM JEG VAAR ? han derre med den jæææævla bulka A4`n?? Som spruta grus over hele bilen min?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Februar 7, 2011 han derre med den jæææævla bulka A4`n?? Som spruta grus over hele bilen min?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Februar 7, 2011 Aaaaah.... go låt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Februar 8, 2011 Han her var det selvfølgelig.. Så fin ut den S2'en din Martin, selv om jeg ikke var ut å studerte den da. Den er fin veit du:=) Mulighet for studering neste treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Februar 8, 2011 Det hørte ALLE ! Haha, neida. Velta bare ett par brusflasker: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Februar 8, 2011 Den er fin veit du:=) Mulighet for studering neste treff! Du kjøpte denne av en Magnus vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Februar 8, 2011 Du kjøpte denne av en Magnus vel ? Det gjorde jeg:=) han kjører V70 nå, haha, bruker sikkert 3 ganger så lite bensin men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Februar 9, 2011 Det gjorde jeg:=) han kjører V70 nå, haha, bruker sikkert 3 ganger så lite bensin men... Hehe - ja det må jo være litt av en overgang Prøvekjørte denne S2n i fjor sommer! Da gikk den ikke helt 100.. men var allikevel ganske morsom Jeg ble lovt å få kjøre den på nytt når den var fikset, men det rakk jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Februar 9, 2011 Hehe - ja det må jo være litt av en overgang Prøvekjørte denne S2n i fjor sommer! Da gikk den ikke helt 100.. men var allikevel ganske morsom Jeg ble lovt å få kjøre den på nytt når den var fikset, men det rakk jeg ikke.. Turboen var sliten da, den havarerte like etterpå, nå sitter det en ganske ny turbotechnics turbo der:=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...