Lokallagstreff! Søndag 06.02

Recommended Posts

Hvor mange tror dere at det kommer? bare de som har skrevet i denne tråden? Jeg er ny i klubben og har akkuratt kjøpt meg ny bil:=) Audi S2, vurdere å møte opp, jeg kjenner ingen av dere da men..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvor mange tror dere at det kommer? bare de som har skrevet i denne tråden? Jeg er ny i klubben og har akkuratt kjøpt meg ny bil:=) Audi S2, vurdere å møte opp, jeg kjenner ingen av dere da men..

 

Vet ikke hvor mange som dukker opp - men håper det blir endel :) Og iallefall de som har skrevet her at de kommer :)

 

Bare å møte opp - så blir du kjent med oss : vinke :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, bare kom Martin. Jeg kjenner 3 herfra, så jeg har ikke så jævla stort forsprang på deg.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvor mange tror dere at det kommer? bare de som har skrevet i denne tråden? Jeg er ny i klubben og har akkuratt kjøpt meg ny bil:=) Audi S2, vurdere å møte opp, jeg kjenner ingen av dere da men..

 

Her er det bare å møte opp :) Du blir nok tatt imot med åpne armer vil jeg tro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regner med je dukker opp=) selv om je ikke kjenner så mange hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Når og hvor?? Knakk visst ribb-beinet mitt igår så da ble det sjukemlding , og da kan jeg komme alikavel :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bra tiltak, å det ser da ut til å bli noen. :) Jeg skal i barnedåp, så kommer ikke denne gangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Når og hvor?? Knakk visst ribb-beinet mitt igår så da ble det sjukemlding , og da kan jeg komme alikavel :-)

 

Sjekk første post..? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjekk første post..? :D

 

Kreeeeeeeemt. .......:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har tidligere sagt at jeg kommer, og det er jeg fortsatt bestemt på.

Skal ha nattevakt natt til søndag, men satser på jeg er oppe igjen i god tid før dette :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skulle gjerne gjort meg en tur og blitt kjent med noen av dere jeg og, men bilene mine er så sjenerte: eek :

Skal se om jeg får skjenkt dem med høyoktan først og se om en av dem tør da: smil :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regner med je dukker opp=) selv om je ikke kjenner så mange hehe

 

Du kjenner da såvidt meg ? Jeg har jo fått kjenne på valsa di :rolleye:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du kjenner da såvidt meg ? Jeg har jo fått kjenne på valsa di :rolleye:

 

Meg også det da. Men jeg er sikkert så fyllesjuk atte jeg ikke tørr gå ut av døra hjemme engang :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du kjenner da såvidt meg ? Jeg har jo fått kjenne på valsa di :rolleye:

 

Sa bruuuuuuura!!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du kjenner da såvidt meg ? Jeg har jo fått kjenne på valsa di :rolleye:

 

jeg fikk også bruke'n : rolleyes 2 ganger tilogmed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja da kjenner jeg jo faktisk noen av dere da=) hehe blitt kjent igjennom valsa, itte værst:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Når og hvor?? Knakk visst ribb-beinet mitt igår så da ble det sjukemlding , og da kan jeg komme alikavel :-)

 

Se der ja - du ordna deg fri allikevel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se der ja - du ordna deg fri allikevel :P

 

Jarrac ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dag er det treff og jeg stiller opp: ) Gleder meg: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

x2 :) men ble det grilling i t-skjorta ute eller? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

x2 :) men ble det grilling i t-skjorta ute eller? :D

 

Jepp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, jeg og Pål har vel vertfall tenkt å kjøpe oss middag inne på vertshuset der, om de har noe fristende..

Visst ikke så har de sikkert god rollerburger på yx'n oppå der.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du og du for ein strålande morgon :P

 

Får vel spyle av A6n så folk kjenner den igjen i dag : rolleyes

 

 

 

Hvis noen vil være med i kolonne fra Gjøvik så møtes vi som tidligere nevnt på CC kl 16:30 : vinke :

Share this post


Link to post
Share on other sites



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.