#26 Skrevet Januar 27, 2011 Kanskje je sku ha tatt meg en tur sjøl? Væra litt sosial for en gangs skyld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 28, 2011 Kanskje je sku ha tatt meg en tur sjøl? Væra litt sosial for en gangs skyld? Ja det synes vi absloutt du burde gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 30, 2011 Ser nå at jeg er ferdig på arbe 17.00 denne dagen. Så jeg kommer nok 20 min for sent ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 30, 2011 Det overlever vi simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 30, 2011 blir hockeykamp på meg i dag, kl 17. så kommer desverre ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 30, 2011 så er det heller ikke idag da mister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 30, 2011 oi, var sikker på det var i dag jeg, høøhøøø.... Skylde på flaska fra i natt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 30, 2011 oi, var sikker på det var i dag jeg, høøhøøø.... Skylde på flaska fra i natt. Og hvem sin skyld er det at flaskas innhold havna i gapet ditt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 30, 2011 mine dårlige venner som var på besøk i går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 31, 2011 Prøve slenge hit en tur tenker jeg=) fler som er med ifra lena-gjøvik området på søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 1, 2011 Prøve slenge hit en tur tenker jeg=) fler som er med ifra lena-gjøvik området på søndag? Vi får lage en liten kolonne fra Gjøvik Må da bli med noen flere herfra også vel ? Kan jo ikke la disse Hedmarkingene slå oss i oppmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 1, 2011 Vi får lage en liten kolonne fra Gjøvik Må da bli med noen flere herfra også vel ? Kan jo ikke la disse Hedmarkingene slå oss i oppmøte Skal ikke se bort ifra at jeg slår meg med der. Møte ved bensinstasjonen ved CC da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 1, 2011 Og vi kan få til en kolonne fra Moelv foreksempel: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 1, 2011 Tar turen jeg også om jeg er kjørbar:) Med skyhigh vintermøkkete bil tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 1, 2011 Skal ikke se bort ifra at jeg slår meg med der. Møte ved bensinstasjonen ved CC da? Ja - kan vi godt. Kl 16:30 på ( ehm ) Shell ? For meg er det liksom Hydro'n enda.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 2, 2011 hvis det ikke kræsjer med andre planer så joiner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 2, 2011 Er det slik at vi skal stå ute å hutre å fryse eller skal vi inn å ta en kopp kaffe ellno ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 2, 2011 Må vel inn ja. Driver å vurderer om jeg skal ta middagen der jeg.. Flere som skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 2, 2011 Jeg joiner lett på en middag.. Har de no god mat der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 2, 2011 Jeg joiner lett på en middag.. Har de no god mat der da? Nope, da må du nok på esso lillehammer. http://www.vertshusetv-e6.no/no/restaurant-og-kafe/meny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 2, 2011 hæhæ.. har hellstrøm vært der og skrudd opp prisene eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 3, 2011 Har da spist biffsnadder der og den har vært god iallefall - men i overkant dyr nå synes jeg.... Men ja - vi må vel sitte inne og prate litt tull vel - ellers blir det ikke lange treffet for en frysepinne som meg iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 3, 2011 Ta med engangsgrill og sitteunderlag. Meldt fint t-skjorte vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 3, 2011 Ta med engangsgrill og sitteunderlag. Meldt fint t-skjorte vær Haha - jeg mener å huske at vi hadde bittelitt forskjellig oppfatning av t-skjorte vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 3, 2011 Hmmm.. Jasså? Har til gode å ha på meg genser enda i vinter da.. Vet ikke om det setter standarden jeg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...