#101 Skrevet Februar 6, 2011 Har du noen dato for neste treff eller Vivian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Februar 6, 2011 Gjør det jævla enkelt slik som Vivian har stipulert det. Første søndag hver måned, samme sted og samme tid.. Da blir det så folk har lettere for å planlegge det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Februar 6, 2011 Har du noen dato for neste treff eller Vivian? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=206190 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Februar 6, 2011 Stemmer vel med 16 ja Greide å tala tull uten off-topic tråden gjorde vi og Ja det må dere gjøre - så kanskje kolonna fra Gjøvik blir dobbelt så stor neste gang (må gjerne bli enda større altså... ) Jeg syntes den var passe stor jeg Men det var kult å få se på hva slags folk som raller rundt Mjøsa. Ble jo mersmak av dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Februar 6, 2011 Takk for et koselig treff fikk testa quattron etterpå å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Februar 6, 2011 Takk for koselig treff ja... Skal prøve å få med meg flest mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Februar 6, 2011 Hyggelig happening ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Februar 6, 2011 Huff, je er nå glad detta er over og at det er en hel måned til neste gang... Neiida, var så koselig atte Håper vi sees igjen gutter og jenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Februar 7, 2011 Takker for hyggelig prat. Må si jeg ble imponert over oppmøtet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Februar 7, 2011 bra treff og Hedemark sia vant vel på oppmøte? je kjæm garantert neste gang også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Februar 7, 2011 (endret) Ingen tvil om at Oppland-sia må få fingern ut av ræva og melde seg med her. Men med den suksessen som dette var så tviler jeg på at det blir noe problem Ser frem til fortsettelsen. Forresten, jeg får være litt grinebiter også jeg da.. Jeg personlig hadde ikke noe imot at dere var innom bakrommet der å dro en show-off etter vi brøt opp møtet, men jeg er ikke sikker på at alle er like interessert i å få den strøsanda som ligger i snøen der spunnet utover bilene sine. Og vi trenger jo ikke gjøre så vi må flytte lokallagsmøtene i framtia, sånn i tilfelle de ikke er helt petrolheads de som driver det vertshuset og ikke setter superstor pris på 114db brøl rundt inngangsdørene sine.. Men nuff said om det, jeg tenkte det var verdt å nevne før det blir en standard at alle skal spinne og bråke mest mulig, for det var på ingen måte inntrykket mitt av folka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Februar 7, 2011 Forresten, jeg får være litt grinebiter også jeg da.. Jeg personlig hadde ikke noe imot at dere var innom bakrommet der å dro en show-off etter vi brøt opp møtet, men jeg er ikke sikker på at alle er like interessert i å få den strøsanda som ligger i snøen der spunnet utover bilene sine. Og vi trenger jo ikke gjøre så vi må flytte lokallagsmøtene i framtia, sånn i tilfelle de ikke er helt petrolheads de som driver det vertshuset og ikke setter superstor pris på 114db brøl rundt inngangsdørene sine.. Men nuff said om det, jeg tenkte det var verdt å nevne før det blir en standard at alle skal spinne og bråke mest mulig, for det var på ingen måte inntrykket mitt av folka jeg dro først og fikk ikke med meg dette, men håper det ikke bli en vane siden vi skal ha flere treff der (og jeg vill heller ikke ha snø og grus over hele bilen min) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Februar 7, 2011 hehe tror jeg spruta alt mot veggen hadde ikke planer om å ta noe på no biler simen husker jeg ikke ossen begynte hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Februar 7, 2011 Neida, jeg tror ikke noen av dere spruta på noen biler, snille gutter Jeg tenkte bare sånn til fremtidige møter også, greit å være føre var.. Simen var vel bare ivrig etter å få vist frem bulken sin.. og det fikk han jo gjort.. Og troverdigheten hans steg mange hakk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Februar 7, 2011 Er enig der er da en stor plass på andre sida haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Februar 7, 2011 Neida, jeg tror ikke noen av dere spruta på noen biler, snille gutter Jeg tenkte bare sånn til fremtidige møter også, greit å være føre var.. Simen var vel bare ivrig etter å få vist frem bulken sin.. og det fikk han jo gjort.. Og troverdigheten hans steg mange hakk.. blablablaaa. som jeg sa til mor her om dagen. jeg bare snur på en effektiv måte Men ja, beklager. Lite gjennomtenkt mtp. grusen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Februar 7, 2011 blablablaaa. som jeg sa til mor her om dagen. jeg bare snur på en effektiv måte Men ja, beklager. Lite gjennomtenkt mtp. grusen. ta det med ro =) Jeg sto næmest "skudddlinja" og fikk ikke et støvkorn på bilen min:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Februar 7, 2011 Var det du som satt ved siden av meg, Arnstein? Jeg fikk ikke med meg navnene til dere to som kom å satt på den siden av meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Februar 7, 2011 ta det med ro =) Jeg sto næmest "skudddlinja" og fikk ikke et støvkorn på bilen min:p Godt å høre Var ikke akkurat mye herjing akkurat heller ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Februar 7, 2011 vi tok da bare å snudde pent simen du som frista meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Februar 7, 2011 Ingen som påsto det Simen Så du gjør akkurat hva du vil for min del, jeg tenker bare vissomatte dersomatte jeg.. Grevlingen er på ingen måte noe perfekt eksemplar, så jeg hadde mest sannsynlig ikke lagt merke til en steinsprut heller jeg, men ja.. Sikkert jeg som er idiot som tenker sånn, skulle nesten tro jeg var pollti eller noe vett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Februar 7, 2011 Uff altså, denna flåkjøringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Februar 7, 2011 Var det du som satt ved siden av meg, Arnstein? Jeg fikk ikke med meg navnene til dere to som kom å satt på den siden av meg.. det stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Februar 7, 2011 Hva het han bortenfor deg igjen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Februar 7, 2011 Hva het han bortenfor deg igjen da? Martin Amile ellno? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...