Nordland lokallag: lokallagsleder? Kontaktinfo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har prøvd å kontakte lokallagsleder på PM og mail uten noen respons.

Noen som vet om dette stemmer?

 

Nordland Lokallag: Tor Ness - Tlf. 97 09 70 70 – torness@tele2.no

 

Mvh

John-Arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ringe, Tor frekventerer skjelden forumet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ringe, Tor frekventerer skjelden forumet..

 

Det er veldig dumt da stort sett all kommunikasjon fra klubben er elektronisk.

Dere bør få en kontaktperson som er tilgjengelig på PM eller mail da vi tross alt er i 2011;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo litt mere personlig med telefon. ikke alle som kan bruke tida si her på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo litt mere personlig med telefon. ikke alle som kan bruke tida si her på forumet.

 

Det er ikke alle som tid til å sitte å tjatre i telefonen hele dagen heller.

Nett er mer effektivt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

G

Det er veldig dumt da stort sett all kommunikasjon fra klubben er elektronisk.

Dere bør få en kontaktperson som er tilgjengelig på PM eller mail da vi tross alt er i 2011;)

 

Jeg var denne kontaktperson, men bor nå x-antall sjømil unna:-)

Send en pm til Dag Amundsen eller Nina Didriksen så ordner det seg:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig dumt da stort sett all kommunikasjon fra klubben er elektronisk.

Dere bør få en kontaktperson som er tilgjengelig på PM eller mail da vi tross alt er i 2011;)

 

Tor Ness er lett tilgjengelig på tlf og på mail.

At han ikke er så ofte på forumet, er jo egentlig ikke relevant.

Elektronisk info som alle lokallagsledere og andre med "verv" burde ha, må jo heller sendes med vanlig mail og med leverings/leserbekreftelse.

Man kan ikke belage seg på at alle er like mye inne på forumet til en vær tid.

 

 

Det er ikke alle som tid til å sitte å tjatre i telefonen hele dagen heller.

Nett er mer effektivt.

Nå er det ikke alle som jobb som innebærer at de har "normal" arbeidstid forran en pc.

Har man en jobb som den Tor har, hvor han kan være UTE på jobb fra morgen til kveld... Ja, da sier det seg selv at det er via tlf man gjør "jobben" med VACN..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke alle som jobb som innebærer at de har "normal" arbeidstid forran en pc.

Har man en jobb som den Tor har, hvor han kan være UTE på jobb fra morgen til kveld... Ja, da sier det seg selv at det er via tlf man gjør "jobben" med VACN..

 

Nå er det da heller ikke meningen at man skal sitte foran PC'n hver kveld og jobbe med dette heller da. Og det er alltids tid, uansett hvor mye man jobber å logge seg på en pc for å sjekke mail.

 

Om vedkommende har så mye å gjøre at han ikke har kapasitet til dette så burde han jo vurdere sin stilling.

 

Kanskje du kunne overtatt som tydeligvis er på nett? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sagt noe om at han ikke er å sjekker mail, for det er han.

Men jeg ser at jeg kansje var litt uklar... Skulle vell skrevet litt klarere at jeg mente å gjøre "jobben" med VACN over tlf, istede for via forumet.

På samme måte som jeg mener at relevant info burde sendes på privat mail til de som skal ha den, istede for på PM.

Da kan den som sender mailen bruke både leveringsbekreftelse og leserbekreftelse for å få ei tilbakemelding på at mailen er både levert og lest.

 

Og for å svare på spørsmålet ditt med en gang. Nei, jeg kan ikke tenke meg å overta når vi har en lokallagsleder som fungerer flott her oppe.

Han gjør en flott jobb, og ikke minst.. Så har han pc slik at han kan lese mail.. hehe

For det har ikke jeg.. Akkurat nå er jeg bare max heldig å har fått lånt en pc fra noen som er bortreist om dagene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev i mitt første innlegg har jeg sendt både PM og mail.

Han har nå også svart på mail.

Grunnen til at jeg ble "litt" utålmodig er at deadline for Treffpunkt er idag og alle er tjent med riktig info.

 

Men dere bør vurdere en kontaktperson som også er aktiv på forumet her, bare ett vennskapelig tips ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjønna enkelte har 8 til 4 jobb og kan sett på ræva foran pc mye av dagen.

Om æ ikke skriv mye hær så får æ vite fra "mine" medlemmer hær i område alt som blir skrevet hær på forumet som har betyding førr mæ eller ting som skjer i klubben. Ja vi e i 2011,men telefon funger vældi bra enda og vi hær i område treffes ofte og diskuter ting.

Greit mye av min dag går bort i jobbing,innrøm det,men har vært leder hær i område i ganske mange år nu og har brukt en go del tid og mange tusen av egen lomme til avd hær.Trur faktisk det e mulig å få ting til uten at det blir skrevet på forumet eller sendet mail

Så Håkon,ikke gi dæ ut på nå du ikke vet så vældi mye om,vi får ting til hær oppe også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjønna enkelte har 8 til 4 jobb og kan sett på ræva foran pc mye av dagen.

Om æ ikke skriv mye hær så får æ vite fra "mine" medlemmer hær i område alt som blir skrevet hær på forumet som har betyding førr mæ eller ting som skjer i klubben. Ja vi e i 2011,men telefon funger vældi bra enda og vi hær i område treffes ofte og diskuter ting.

Greit mye av min dag går bort i jobbing,innrøm det,men har vært leder hær i område i ganske mange år nu og har brukt en go del tid og mange tusen av egen lomme til avd hær.Trur faktisk det e mulig å få ting til uten at det blir skrevet på forumet eller sendet mail

Så Håkon,ikke gi dæ ut på nå du ikke vet så vældi mye om,vi får ting til hær oppe også

 

Æ vet nok mer enn du trur om å være nordpå, om du ikke fekk det med dæ så e æ fra Hammerfest. Og i Hammerfest, som e enda længre nord enn det du e, så funke faktisk internett.

 

Det e jo ikke førr annet enn at John-Arne, som ska samkjøre alle lokallags-kontaktan ikke ska bruke meir tid enn nødvendi førr å kunne gi dokker informasjon som dokker træng og ønske.

 

D e jo ganske egoistisk spør du mæ om du kræve spesialbehandlig i forhold til andre som faktisk klare å svare på mail.

 

D hær e jo ikke snakk om å være mæst på forumet, men å kunne bli kontakta på en enkel og grei måte.

 

E d så jævelig vanskeli og få inn der oppe? :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sakt et ord om at ikke internett funka hær. Og har heller ikke bedd om nå form førr spesial behandling. Skreiv bærre at vi gjør det på vårres måte hær og det funger vældi bra. E nu vel ikke nå grunn tell å lag et vældi styr ut av at æ ikke svara fort på en mail. Trur vi avslutta det hær nu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev i mitt første innlegg har jeg sendt både PM og mail.

Han har nå også svart på mail.

Grunnen til at jeg ble "litt" utålmodig er at deadline for Treffpunkt er idag og alle er tjent med riktig info.

 

Men dere bør vurdere en kontaktperson som også er aktiv på forumet her, bare ett vennskapelig tips ;)

 

Hvis det hastet slik... Hvorfor ringte du bare ikke??? Var jo tross alt helg, og da er det jo mange som er bortreist... hehe

Selv er internett og mail det minst prioriterte når jeg reiser bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som noen forventer og tror at det å være lokallagsleder er et yrke. Tror vi skal være veldig happy med at noen stiller opp og frivillig påtar seg slike verv. Ser for meg at det går mye ubetalt fritid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som noen forventer og tror at det å være lokallagsleder er et yrke. Tror vi skal være veldig happy med at noen stiller opp og frivillig påtar seg slike verv. Ser for meg at det går mye ubetalt fritid..

 

Hvis du anser at å være en lokallagsleder skal kunne lese mail er et yrke så burde du i allefall ikke hatt min jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.