Oversikt lokallags samlinger 2011

Anbefalte innlegg

Håper så mange som mulig vil komme på lokallagstreff i år som det kom i fjor!

 

Vi er en bilinterrestert og hyggelig gjeng som samles på McDonalds v/Kvadrat første søndag hver måned kl. 1900. Kom du også! :D

 

Datoene blir som følger:

 

6.februar

6.mars

3.april

1.mai

5.juni

3.juli

7.august

4.september

2.oktober

6.november

4.desember

 

Velkommen skal dere alle være! Vi biter ikke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg bide!!

 

Will be there..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, ingen bide udenom Kluge då...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja, kanskje eg får ta meg ein tur å hilsa på någen i klubben :) Ny i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få gang på klister!!:-D..i need på mine 3 biler:P audiaene mine og passaten min!:-P..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kjem kun hvis eg får burger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kjem kun hvis eg får burger.

 

: haha :

Som om noen gidder å spandere burger på deg bare for at du skal komme!! :bs:

 

Det er du som må spandere burger på oss for å lissom bli "akseptert" i lokallaget!!

Hehehe:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vetsje om eg tør komme på treff, dåke e så rare :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vetsje om eg tør komme på treff, dåke e så rare :D

 

Du e faktisk ikkje et hakk bedre sjøl!

 

Satse på å komma bort ein tur eg åg å har med artikler te de så trenge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vetsje om eg tør komme på treff, dåke e så rare :D

 

igjen --> : haha :

 

Tro meg, du e liga rar for oss som me e for deg, så d e isje så farligt: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du e faktisk ikkje et hakk bedre sjøl!

Hahahaha, veit IKKJE ka du meina!

Satse på å komma bort ein tur eg åg å har med artikler te de så trenge.

 

igjen --> : haha :

 

Tro meg, du e liga rar for oss som me e for deg, så d e isje så farligt: vinke :

Haha, eg har trua :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få gang på klister!!:-D..i need på mine 3 biler:P audiaene mine og passaten min!:-P..

 

Send ein PM til Finn Kristian Kleppe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen så har klister te meg? Sliter med å bli aksepterte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du får ikje klister....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og trenge ett sett med nye klister på sundag. Mine tog kvelden i snøskrabå i vinter :P

Koss va det det va nå ? Kosta de penga de, elle va de gratis ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle ska få =)

noen så ska på treff så kjøre fra tastaområde?

stress å bussa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle ska få =)

noen så ska på treff så kjøre fra tastaområde?

stress å bussa

 

Eg ska, kjøre fra Dusavigå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen vet ikje om eg komme på søndag:-(..jævla viftereimå og stramehjule på audien har tatt kveld-_-..forbanna dritt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan iche komma, er fullbooket hele dagen. Kl 12.00 skal jeg stå opp på den venstre side av sengen, så skal jeg gå på badet å pisse, så blir det nok en morgen sigg før jeg gjerne kler på meg. Er litt usikker på hva jeg skal ha på meg, vurderer ola bukse og kanskje den røde skjorta med sennepsflekk på. Mulig det blir t skjorte istedenfor, må se litt ann på formen. Himmelen er blå, eller grå. Tror nok jeg skal spise en god frokost bestående av 2egg, 1pakke bacon, tomatbønner og litt salat. Tror det blir appelsin juice til, kjøpte en ganske god juice på ica som kom fra sverige (noen som har prøvd den? ).

Blir nok gjerne å spille litt forza eller litt forumsurfing. Er gjerne snakk om å ta seg en tur i garasjen og glane litt. Bare håpe jeg husker nøkkelen (har glemt den noen ganger og det er surt). Er nok ganske kaldt der siden det er typisk i denne årstiden, men har jo byggvarmer som funker så der. Tror nok jeg blir å hive på en klesvask bestående av kulørt vask. Det er ganske ok å gjøre på søndager. Har også planer om å spise middag litt usikker på om det blir kina eller pizza, har spist dette annenhver dag nå i 1mnd og begynner å bli drittlei. Kanskje jeg prøver noe annet, hadde smakt med en kebab også.

Blir nok sikkert å spille litt til før jeg hiver på et par filmer, lasta ned noen bra. Tror noen av de er litt dårlige ripper, men jeg overlever nok. syfy Original Mega Python Vs. Gatoroid 2011 tvrip_sifi ser ut til å være en skikkelig B film og det liker vi.

Evt har jeg lasta ned mean girls 2 (dessverre uten lohan :( ) Mulig man klarer å pine seg igjennom den også.

Er jeg blitt trøtt nok så blir det nok å hive seg i bingen, men da må jeg selvfølgelig pusse tenna, jeg bruker taktikken med å pusse med klokka og tar forsiden først (vet ikke om det er det mest effektive, ble fortalt det en gang i 1997 så jeg stoler på det. Artig historie; jeg møtte en fyr på toget, jeg så på han og han så på meg. Så spurte han " pusser du tenna gutt? ". Ja sa jeg. Ok sa han, og smilte. Da så jeg at han manglet masse tenner og jeg sa "det gjør tydligvis ikke du" så lo vi.)

Tror jeg sniker inn en liten pissepause før jeg hopper i sengs og surfer forumet til jeg faller i koma. Pleier å gjøre det. Sovner alltid på venstre side og våkner opp på høyre... lurer på hva som foregår imellom. Vurderer å sette opp et kamera for å overvåke, er jo blitt ganske billig for kamera nå. Tror jeg så et til 599 her om dagen da jeg leste avisen (side 4 del 2)

 

Så derfor kan jeg nok ikke komme på lokallagstreffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt av en historie Frank Andre : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst å klistra juvi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det treff den 5 juni? Eller er alle på tur hjem fra Våler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tru der blir treff for de som e hjemma, uden at eg ska sei noge sikkert ;)....

Sjøl e eg på vei hjem fra Våler då !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan treffes vi Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.