Toning av ruter i Trøndelag?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skulle tonet rutene på biln min, hvem gjør dette i trøndelag?

Hvem er billig/bra etc?

Erfaringer?

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Arve Egeberg. Tror han har noen kontakter i Tr. Heim!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Skulle tonet rutene på biln min, hvem gjør dette i trøndelag?

Hvem er billig/bra etc?

Erfaringer?

Stian

Jeg skal få dette gjort i nærmeste fremtid selv sammen med bytte av frontrute og blir nok å kjøre inn til Trondheim. Blir å gjøre dette med de som Arve forhandler med..Fikk pris på 1500,- inkl mva for 2 sideruter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket firma er det snakk om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket firma er det snakk om?
Riis Bilglass var det Ole..Skal du tone på Allroadn?

Sjekka mailen fra Hurtigruta nå, og de skulle ha 750,- + mva pr rute. Så får vi se hvilken pris Riis har da:) Tror også jeg skal få samme firma til å skifte frontrute i samme slengen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tona siderutene fram på passatn i fjorvår. godt fornøyd med jobben jeg vertfall:) betalte vel 1750 lr noe for jobben. bytta frontruta der i samme slengen også. mn dro rett opp til hurtigruta å fiksa carglassdeal. 300kr i året å du bytter ruta gratis om den sprekker:) sweet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riis Bilglass var det Ole..Skal du tone på Allroadn?

Sjekka mailen fra Hurtigruta nå, og de skulle ha 750,- + mva pr rute. Så får vi se hvilken pris Riis har da:) Tror også jeg skal få samme firma til å skifte frontrute i samme slengen..

Tenkte å ta framrutene til våren ja. Litt lysere enn org. sotingen jeg har bak.

Vet ikke hvor mange % folk anbefaler foran...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spør de som skal tone om hvilken toningsgrad de anbefaler åsså sier du at du vil ha den som er hakke mørkere:) flere ganger at dette faktisk ble penest.:) glad jeg tpk ca samme toningsgrad fram på min passat 3c enn hakke lysere, mn på din audi så er vel rutene bak ganske mørke? ikke sånn typisk "vag-grønn"? lr...? om det er sånn "grønnruter" ville jeg tatt samme foran som bak værtfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tona siderutene fram på passatn i fjorvår. godt fornøyd med jobben jeg vertfall:) betalte vel 1750 lr noe for jobben. bytta frontruta der i samme slengen også. mn dro rett opp til hurtigruta å fiksa carglassdeal. 300kr i året å du bytter ruta gratis om den sprekker:) sweet!
1750,- inkl mva hos Riis?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å ta framrutene til våren ja. Litt lysere enn org. sotingen jeg har bak.

Vet ikke hvor mange % folk anbefaler foran...

Hvorfor vente til våren? Kan jo hende vi får bedre pris om vi kommer flere...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos Riis jobber det ei søt lita jente som er meget flink, hører rykter om at hun gjør det billig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos Riis jobber det ei søt lita jente som er meget flink, hører rykter om at hun gjør det billig :)
Gjør hva billig?:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pris på 4500 hele veien rundt 6 sidevinduer og bakvinduet.. Er det en bra pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pris på 4500 hele veien rundt 6 sidevinduer og bakvinduet.. Er det en bra pris?
Fikk du denne prisen hos Riis, inkl mva? Det er iallefall billig. Flere jeg vet om har betalt 6000,- for toning av ruter på en st.vogn, totalt 7 ruter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør hva billig?:rolleye:

Haha :D Har ikke sjekket med henne. Kanskje hun gir grupperabatt? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha :D Har ikke sjekket med henne. Kanskje hun gir grupperabatt? :D
Hehe..Hvor er det best å dra da tro, Tiller eller Lade? Kortest vei til Tiller for min del, samt at jeg kan sende kjerringa på City Syd når de holder på med bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som gjør dette etter stengetid da? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ida heter hun på riis tror jeg:).... lurer på om det er kun hun som legger film.? mn værtfall flink og søt:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1750,- inkl mva hos Riis?

750kr +mva pr rute. 1875 for begge rutene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

750kr +mva pr rute. 1875 for begge rutene.

Betalte 1750 inkl. mva for begge rutene på Hurtigruta Carglass borte ved Nidar...

Meget bra resultat til slutt:)

Var et støv på ruta på passasjersida, klagde på det og de spurte om jeg kunne komme tilbake dagen etter siden klokken var 1600. Leverte bilen, de kjørte meg hjem (midtbyen), og de hentet meg da bilen var ferdig 2 timer etter.

SÅ JEG KAN VERKEN KLAGE PÅ RESULTAT ELLER SERVICE:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 1750 inkl. mva for begge rutene på Hurtigruta Carglass borte ved Nidar...

Meget bra resultat til slutt:)

Var et støv på ruta på passasjersida, klagde på det og de spurte om jeg kunne komme tilbake dagen etter siden klokken var 1600. Leverte bilen, de kjørte meg hjem (midtbyen), og de hentet meg da bilen var ferdig 2 timer etter.

SÅ JEG KAN VERKEN KLAGE PÅ RESULTAT ELLER SERVICE:tilber:

Det er oppe på Lenagen sant? Mye gode forslag her alltså..Mener det er Hurtigruta som holder til på Tiller, bygge rett ved Toy's R Us?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er oppe på Lenagen sant? Mye gode forslag her alltså..Mener det er Hurtigruta som holder til på Tiller, bygge rett ved Toy's R Us?

Er på Leangen ja:)

Hurtigruta er både på Leangen og Tiller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurtigruta på Tiller utfører ikke toning. Vertfall ikke for 3-4 måneder siden. Anbefaler HR på Leangen selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt scandinavia solfilm ved roger på 4 siste bilene mine.

Har samlet opp noen biler,så kommer han hjem til meg.

Er utrolig flink og gir 5 års reklamasjon.

Betaler fra 4000-4500 hele veien på bilen.

Kan anbefale ved det sterkeste,han bor i trondheim også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått pris fra Riis i Trondheim på 1500,- inkl mva for 2 sideruter på Audi A6 4F. Dette gjelder siderutene frem..

Men skal også høre med han som Kim refererer til..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.