Toning av ruter i Trøndelag?

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært i kontakt med Roger Bolstad, og han tar 1250,- for samme jobben som Riis. Han bruker 1 time på å utføre jobben, og man kan ta med bilen med en gang han er ferdig.

Bilen må stå frostfritt i et par dager, samt at man ikke kan kjøre rutene opp og ned på et par dager.

 

Så er spørsmålet: Kan hende vi får en god pris om vi er flere. Hvis flere er interessert så send meg en PM så kan jeg ta det med Roger, så kanskje vi får en enda hyggeligere pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dere til flere der opp så kan jeg kjøre meg en tur nord-østover. :)

 

Kommer ann på pris selvfølgelig. Audi A3 Sportback, 7ruter, helt frem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet til å bli med på denne runden, da jeg må handle senk først, får så å godkjenne bilen senket. Før jej toner ruter:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 1500 kr for å rive av gammel solfilm (Mangelapp) og legge på ny hos Riis på lade, samt de kjørte meg hjem :) Må si meg fornøyd med servicen der oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 1500 kr for å rive av gammel solfilm (Mangelapp) og legge på ny hos Riis på lade, samt de kjørte meg hjem :) Må si meg fornøyd med servicen der oppe.

 

Hvaaa?: eek : det var utrolig rimelig!! Hvor mange ruter gjadt det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siderutene framme tenker jeg. De han fikk stress med hos BT : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siderutene framme tenker jeg. De han fikk stress med hos BT : smil :

Ahh såklart, da rimer det litt bedre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men tok jo ca 1 t 20 min å fjerne den gamle så i forhold til timeprisen de har på 700 kr er vel det en meget bra pris. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkspectrum/Loaded cars er også ganske rimelig på soting av ruter, veldig flink også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkspectrum/Loaded cars er også ganske rimelig på soting av ruter, veldig flink også :)

 

Hva er prisen med dem da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Autover / Glassdrive i Elgesetergate 21. Fikk utført soting på min der på torsdag, en kollega var der forige uke og en annen har bilen inne nå. Vet de har hatt kampanje de siste ukene, vet ikke om den fortsatt gjelder. Spør etter Jørn.

 

I tillegg kan jeg varmt anbefale Tore Graneggen, som la film på min forige bil. Holder til på lade. Veldig godt arbeid til rimelig pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.