13x8 Alleycat felger på golf 1..

Anbefalte innlegg

Heisann. blitt tilbudt noen alleycat felger i 13x8. han har de på en corolla Ae92, men der stikker de 10cm på utsida :D

Åssen blir det på golf 1 da? og blir det veldig lavt? har tuningart coilovers..

Tips til dekkdim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan bli "bunnpanneskraper" helt sikkert. Kjører med org. 13 stålfelg nå.. og har enda mange cm igjen på tuningart settet. Er pottestivt.

 

Så jeg holder en knapp på at dette kan bli kjempebra! muligens litt for lavt etter min smak, men fortsatt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan bli "bunnpanneskraper" helt sikkert. Kjører med org. 13 stålfelg nå.. og har enda mange cm igjen på tuningart settet. Er pottestivt.

 

Så jeg holder en knapp på at dette kan bli kjempebra! muligens litt for lavt etter min smak, men fortsatt ;)

HEhe :D takk for svar.. Er tuningart settet bra? syns det virka mykt jeg men.. prøvde den når jeg bare hadde bak. sikkert bra for prisen da men :)

Lurer bare på innpresset på felgene.. har ikke corolla et annet innpress?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjørt med tuningart settet siden i sommer, som er ca. 14000 kjørte km på alt mulig slags veier, mest dårlig vei.

På 13" org stålfelg med ballong-gummi så er dette stivt. Advarer alle nye passasjerer om å ta hensyn til mye "hopping i setet" :P

Dette på en Jetta 4-dørs FWD..

Hvor lenge settet holder finner man ikke ut før man har kjørt lenge nok med det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AE92 har et innpress på mellom 38 og 45 originalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det stikker utenfor både foran og bak - bak kan du valse så det kommer akkurat inennfor (må dras mye) foran kan du bare glemme det ettersom du mest sannsynlig i tillegg må ha 3mm spacer for å gå klar av kalipperne.

på grunn av dette får du ikke lagt dekka oppi bua med dertil kurant kjørehøyde (som i at du trolig ikke tar mer enn en bunnpanne per sesong :D)

 

hadde oppsettet på den mexicobeige:

 

SSL12346.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.