Anbefalte innlegg

Legger ut s2'n for salg igjen etter mye fram og tilbake om jeg skal beholde eller ikke. Men har mer bruk for penger enn s2 nå når ungen kommer desverre: gråter :

 

Bilen er ikke klar for henting pr. idag, noen småting innvendig som skal monteres pluss bytte bakfanger og lakkere den etter en bil gikk i meg i kø hjem fra jobben i høst.

 

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=179902&highlight=jostein

0052.jpg

0082.jpg

0172.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan byttes i rimeligere bil under 100 000kr+mellomlegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ikke solgt denne til den prisen før du har vist den på teknisk.. er det ikke bare å gjøre det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ikke solgt denne til den prisen før du har vist den på teknisk.. er det ikke bare å gjøre det??

 

Prisen hadde vært en helt annen om den ikke trengte vising!

Jeg har hatt denne som bruksbil, så har vært avhengig av å ha skilter på den, derfor har ikke jeg vist den. Har kjøpt en bil til nå som snart er klar, så da blir bilen vist på biltilsynet for å få en liste over hva som må gjøres. Er jo endel som må settes tilbake til originalt for å få den gjennom. Men er ikke de store kostnadene som må til her, mest skruing. Det jeg vet som MÅ gjøres er å bytte tilbake til originalt håndbrekk og originale bremser for å kunne ha originalt håndbrekk. Lykter foran er byttet til vanlige rs2 lamper som ikke er lakkert svarte, så den er grei. Bilen må også ha eksos med kat. Utover det vet jeg ikke hva de kicker på. Veldig mange forskjellige erfaringer rundt om kring med hva de krever når det gjelder motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry for ot, men tror jeg ville lånt meg en orginal manifold å trubo og vist den med det ilag med en eksos med kat! så slipper du å evnt få en anmerkning på mistanke om trim, da får du krav om å dokumentere orginal effekt.

 

Som du sier kan ikke være så store kostnader å få godkjent denne, men noen timers skruing. orginale s2 bremser , turbo og motor deler ligger jo å slenger i "et hvert garasje hjørne" så burde ikke være no prob å få lånt inn dette i værste fall kjøpt for en billig penge :) ellers er jo dette en nyydelig s2 da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et mulig bytte på gang nå. Men ved rent salg, går bilen for 180 000kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for å ta meg av den tekniske kontrollen på biltilsynet. Bilen blir lagt ut for salg igjen når det er gjort. Klarer ikke tanken på at denne bilen skal bli stående et sted uten å bli brukt eller gå i deler. Så da håper jeg det blir mer interesse for bilen etter den har vært på teknisk kontroll og at den blir i klubben. Bilen vises med så og si alt originalt, men delene som er på bilen pr idag blir montert tilbake etter godkjenning, bremser, turbo, grenrør, eksos, etc..... For de som måtte være interessert i denne bilen når den er ferdig hos Biltilsynet, kan bare komme med bud.

Men prisen som har vært den siste tiden er ikke aktuell etter bilen er vist hos Biltilsynet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mista gnisten igjen og dumper derfor prisen! Kjøper må selv vise bilen på biltilsynet om han vil fortsette å ha skilter på bilen.

160 000kr!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har orginal eksos med cat liggende da :P

bremser, grenrør og turbo og :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har orginal eksos med cat liggende da :P

bremser, grenrør og turbo og :P

 

Ellers takk. Fler snille medlemmer som har kommet med tilbud om å låne bort deler, men gnisten finnes ikke og vil kvitte meg med bilen nå. Bilen kan også gå for 150 ved meget rask avgjørelse, det jeg gav for bilen med slitent karosseri!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått to tre napp på bilen, men vet ikke hvor seriøst det er. Bilen er her fortsatt og er klar for ny eier;)

Kan også være interessant med bytte+mellomlegg. Må minst ha 90 000kr i mellom da det er 85 000kr i pant på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nå en på forumet som er sugen på bilen, men som må kvitte seg med noe eget for å få cash. Håper den blir i klubben. 150 000kr, førstemann til mølla;) Skal kjøpe leilighet etterhvert, så greit å bli kvitt bilen for å innfri lånet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går for 135 ved meget rask handel!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå, Johan. Skal du se på børsa?

 

OBS!! Kan ta rimelig bil i bytte opp til 30 000kr. Gjerne s6 eller s4 2,2 20vt som trenger litt pleie!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges til høyeste bud over 120 000kr!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også lurer litt på denne bilen Jostein. Da som banebil.. Men er litt drøyt å herje istykker denne flotte bilen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortjener bedre enn det ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er solgt ja, står i Risør nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.