Halden treffet : Fredriksten festning søndag 8-mai 2011

Anbefalte innlegg

Og jo, takker for pokal :)
Hva fikk du for nå da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med like stor gjestfrihet når vi kommer oppover til dere for treff/crusing :) hehe

 

hyggelig at du tok turen raymond.

 

Seff, bare å si fra, vi har treff på fredag 13/5 på Hurtigruta Carglass (ref event på facebook om du har fått)

får ta turen oppovert : vinke :

 

ps: ta med deg folka også da ;)

 

Hva fikk du for nå da? :)

 

Beste i Golf 5-6, Eos, Jetta klassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et veldig bra arrangement : rock : Veldig synd at ikke flere tok seg turen :o

 

Jeg skjønner ikke hva mer som skal til for å dra folk : klø : Plassen er jo utrolig fin, og været var absolutt med oss enda en gang : ja : Perfekt avstand for de som vil harry-handle litt også jo.. Håper inderlig ikke at dere mister motet, og ikke har lyst å arrangere igjen!!

 

Utrolig herlig å få med seg pokaler hjem også da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff, kjempe flott sted å ha et utstilings treff på, det eneste som manglet var folka, synes det var noe laber oppmøte ja.

Ellers så hadde det vært greit med litt mere info på vinnerene under premie utdeling, kunne vært greit med litt mere en bare et navn og nummer under oppropet, bil og en kort begrunnelse om grunnlaget er også flott å ha med.

Å er ikke sikker men virket kanskje noe urutinerte på utdelingen også, men det er jo noe man lærer av.

Men alt i alt et flott treff:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et veldig bra arrangement : rock : Veldig synd at ikke flere tok seg turen :o

 

Jeg skjønner ikke hva mer som skal til for å dra folk : klø : Plassen er jo utrolig fin, og været var absolutt med oss enda en gang : ja : Perfekt avstand for de som vil harry-handle litt også jo.. Håper inderlig ikke at dere mister motet, og ikke har lyst å arrangere igjen!!

 

Utrolig herlig å få med seg pokaler hjem også da :D

 

Vi skal vel ærlig innrømme at vi mister litt piffen når det er forholdsvis mange som etterspør dette treffet hvert år, og det blir litt sure miner hvis det ikke blir noe av..

Men når det da blir noe av så stiller ikke de som etterlyser dette opp engang så blir det litt tråkig..

Spesielt nå som vi var veldig heldige med været, hadde kanonfine premier til utlodning og ikke minst til People's Choice...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempebra treff! Og spessielt stor takk til gutta på Scandic Shine da jeg vant en bråte med bilpleie! Kjempemessig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var kjempe premier til utloddning ja:)vant jo to av de, er kjedelig att det ikke kom flere når det er på en slik sinnsyk location som dette, var mitt første Halden treff å blir nok ikke det siste fra min side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint sted, bra vær og fine premier, men hva i alle dager var vitsen med å stenge treffet kl 13.30?? Jeg og en kammerat var litt sent ute og når vi kom så var det trukket en sperrelinje over så vi ikke kom inn på treffplassen, men med litt hjelp fra en russ som sto der så kom vi inn. Skjønte ikke helt hvorfor det, og gikk for å betale inngang, men da fikk vi beskjed om at vi var for sent ute?! Skulle tro at med såpass labert oppmøte at dere tok imot de pengene dere kunne? Premieutdelingen var tross alt kl 16, og jeg tror med tanke på oppmøte, at dommerne hadde rukket å ta seg en ekstra runde.

 

Det var iallefall en skuffelse, etter å ha kjørt i 2timer for å komme dit.

 

Samtidig undres jeg over det labre oppmøte på folk, i utgangspunktet skulle man tro at en dag som i går skulle tiltrekke seg bra med folk, men treffplassen var jo mildt sagt glissen. Kan det ha noe med bedømmingen å gjøre? Har noen andre noen synspunkter på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ny og vet ikke hvordan oppmøtet på dette treffet pleier å være. Var det kun i år det var labert oppmøte eller er det generelt labert på dette treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint sted, bra vær og fine premier, men hva i alle dager var vitsen med å stenge treffet kl 13.30?? Jeg og en kammerat var litt sent ute og når vi kom så var det trukket en sperrelinje over så vi ikke kom inn på treffplassen, men med litt hjelp fra en russ som sto der så kom vi inn. Skjønte ikke helt hvorfor det, og gikk for å betale inngang, men da fikk vi beskjed om at vi var for sent ute?! Skulle tro at med såpass labert oppmøte at dere tok imot de pengene dere kunne? Premieutdelingen var tross alt kl 16, og jeg tror med tanke på oppmøte, at dommerne hadde rukket å ta seg en ekstra runde.

 

Det var iallefall en skuffelse, etter å ha kjørt i 2timer for å komme dit.

 

Samtidig undres jeg over det labre oppmøte på folk, i utgangspunktet skulle man tro at en dag som i går skulle tiltrekke seg bra med folk, men treffplassen var jo mildt sagt glissen. Kan det ha noe med bedømmingen å gjøre? Har noen andre noen synspunkter på det?

Eneste jeg ser for meg som en grund til at det kansje uteble noen folk er at dette er konf helg og da vil folk med søsken/familie i konf alder være opptatt med andre ting. Bedømmingen er jo lik som på hovedtreffene og alle andre treff som har vært der så kan ikke skjønne at det skal være noe galt med den.

Jeg er ny og vet ikke hvordan oppmøtet på dette treffet pleier å være. Var det kun i år det var labert oppmøte eller er det generelt labert på dette treffet?

 

Nå har jeg bare vært der 1 gang tidligere for 2 år siden siden det ikke var noe i 2010. Men i 2009 var hvertfall plassen full så da var det veldig bra oppmøte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ha noe med at hadeland var forrige helg. at folk ikke orket å reise to helger på rad..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner problemet deres..

Vi hadde senest 'vårmønstring' på bilmuseet i Horten dagen før, og det var vel bare den harde kjerne (som alle har vært der før?) som møtte opp, men selv med over 200 pers som sokner til Vestfold (+noen flere som forståelig nok heller velger Drammen) er det ikke alltid man når frem. Det kan være treffdagen/tema ikke passer, eller at man rett og slett må prioritere annerledes. Vi skal i hvertfall uansett dra i gang sommerfest, sommeravslutning, hjulebord, LeMans-treff, Go-Kart og shinetreff om det aldri så mye 'bare' er de faste 10-12 som dukker opp. Litt surt når man lager til masse jobb at ingen kommer, men så plutselig dukker det opp noen nye og tilfører litt av hvert igjen.

Moralen må vel uansett være:

never-give-up-frog.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehm. På vårmønstringen til sørlandet var det bare 2 stk som dukket opp. Det var meg og en passasjer jeg hadde med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

unnskyld meg, men jeg måtte le litt av den posten lars ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til arrangørene for et veldig fint treff. Her er det noen som har gjort en stor jobb.

 

Vi som var der hadde det fint men jeg skjønner at arrangørene er litt skuffet over oppslutningen. Forklaringen ligger vel i kombinasjonen av flere forhold som allerede er nevnt. Kanskje kan det være en ide å ha en felles dato for lokallagstreff slik at ikke alle konkurrerer om å samle mange. Fredriksten festning er unikt som utstillingssted og en ide kan være å gi treffet der status som hovedtreff, evt å invitere andre merkeklubber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

unnskyld meg, men jeg måtte le litt av den posten lars ^^

 

hehe, ja:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil først og fremst takke alle som møtte opp. Var faktisk en del som tok turen allikevel:)

Synes alt i alt det blei et ganske ålreit treff for oss som var der :)

En stor takk også til de frivillige dommerne som stilte opp for oss, og ikke minst til deg med Amarok'en som kjørte hjem klubbvogna etter treffet ( beklager men fikk ikke med meg navnet ditt :o ).

 

Skal prøve å forklare noen av de tinga som er tatt opp tidligere i tråden!

 

Når det gjelder info angående vinnerne, tar jeg alt på min kappe!

Dommerne hadde skrevet en begrunnelse på hver av utstiller lappene, så at ikke dette og type bil blei lest opp, er totalt min feil.

Ingen unnskyldning, men forklaringen er at å stå der oppe foran så mye mennesker

( i den sammenheng syns jeg faktisk det var mye mennesker ja :P hehe ) er vel så langt ifra en bekvem situasjon jeg kan se for meg. Så var noe nervøs :P

Når jeg da oppdaget begrunnelsen på utstiller lappene, og allerede var nesten ferdig med vw-vinnerne, tok jeg avgjørelsen å ikke ta med noen! Mulig totalt feil valg fra min side, men får desverre ikke gjort annet enn å forbedre meg til neste år!

 

Når det gjelder å "stenge treffet kl.13.30", så må vi kanskje ta litt selvkritikk der også, når det går på informasjon i forkant av treffet.

Som alle andre år , og noe jeg tror de fleste andre treff også kjører, så hadde vi en times innkjøring for utstillere. Altså fra 11.00-12.00

Dette er for at dommerne skal ha god nok tid til bedømming, om oppmøtet er stort.

Så i utgangspunktet var fristen for innkjøring kl. 12.00, så dere var nok ikke "litt" seint ute. Men som sagt, mulig dette ikke kom godt nok frem i forkant av treffet. Beklager det for dere som hadde kjørt en stykke for å komme!

Grunnen til at vi også avsluttet treffet såpas tidlig, var en kombinasjon av lite oppmøte, dvs at dommerne var ferdig med bedømming 13.30, og at kroa holdt stengt uten at vi hadde fått beskjed om dette, så veldig mange begynte å bli utolmodige og slitne uten mulighet for vått eller tørt å få i seg!

 

At vi ikke tok imot penger fra dere, har også den grunnen at når vi fjerner innkjøringen, og tar bort bord og kasse, så er det veldig mange turister som kommer inn uten å betale, og vi føler da at det blir feil å ta betalt av medlemmer, når andre ikke betaler. Beklager det.

 

 

Håper dette har forklart noe hvertfall, og om det er andre forhold rundt treffet dere lurer på, bare spør!

Så er det bare å si at vi takker for i år, og håper vi ser alle + mange flere neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil takke for et fint treff, vi fikk se mange fine biler og de fineste bilene fikk fine premier.

Et par bilder ble tatt:

Picture010.jpg

Picture009.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noken som har bilder fra dette treffet som eg kan få bruke på vår nettside?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bildene jeg har postet kan du gjøre hva du vil med. : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.