VACN - isbanekjøring på Våler 19. Mars

Anbefalte innlegg

Takk for en flott dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topp dag !!! Gøy å gasse ! Hjem å skru å skremme mer motor til neste treff :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for ett knallbra treff til arrangørene og alle som stillte opp! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff, men det var ikke så mye folk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en flott dag på Vålerbanen folkens :)

 

Får satse på litt tidligere info og flere folk neste år ! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekte forhold i dag, både av folk, biler, vær og logistikk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle involverte og oppmøtte for en utrolig flott dag på Vålerbanen! : ja :

Det er ingen tvil om at alle og enhver har storkost seg i vårsola i dag :)

 

PS: Gratulerer med pokal til Finni! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha alt av bilder og film som ble tatt i dag :)

 

Knall dag! Herlig føre før sola tok på som værst og god stemning blandt folk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha alt av bilder og film som ble tatt i dag :)

 

Knall dag! Herlig føre før sola tok på som værst og god stemning blandt folk!

 

Jeg også, lages det en tråd med bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja været var det ingenting å si på, oppmøtet var det litt verre med, men jeg var ganske skuffet over banen, etter klokken 12 var jo det meste av banen flekkete med svart asfalt, skjønner godt at de ikke tillater ispigg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja været var det ingenting å si på, oppmøtet var det litt verre med, men jeg var ganske skuffet over banen, etter klokken 12 var jo det meste av banen flekkete med svart asfalt, skjønner godt at de ikke tillater ispigg.

 

Kjørte ikke du med sommerdekk da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en gøyal dag på isen (som seinere ble til slaps på 50% av banen:p). Men det var morro å kjøre på en kupert isbane og hyggelig å treffe igjen folk det er ei stund siden man har sett:). I etterpåklokskapens lys kunne man nok med fordel ha sløfa bane 3 og kun kjørt på bane 1. Der holdt jo banen fint hele dagen:).

 

Har tro på å arrangere dette noen uker tidligere neste gang. Nå er det uprøvd og funnet i orden: ja :. Ser fram til bilder og film!

 

Også morro å se at biskene Kompis og Pepper gikk så bra sammen som Knut-Erik og jeg antok på forhånd. Var jo artig å se de lekte med flaske i depotet:). Kompis hadde jo beroligende effekt på Eto'o (ettersom sistnevnte nå endelig traff en stor hund som skjønte at han måtte settes på plass;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakket litt med Roger Sandberg på NTS om banen på lørdag.

Bane 3 (den nye delen) var relativt nypreparert for vinterkjøring og ikke brukt noe særlig ellers i vinter. Vår bruk + pent vær og sol gjorde at det ble mye asfalt utover dagen.

Bane 2 (delen foran depotet) har vært kjørt på med lastebil gjennom hele vinteren og hadde dermed mye bedre og mer hardpakket underlag, og holdt derfor hele dagen.

Neste vinter så skal de bruke hele banen i mye større grad kontinuerlig og jobbe med isbanen gjennom hele vinteren slik at det blir mye mer holdbart.

Det er også planlagt klubbtreff der neste år, og da blir det treffet tidligere på året enn i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.