Anbefalte innlegg

Det er kanskje flere enn jeg som så denne annonsen i SmartClub avisen.

En annen plass i annonsen står det "Minerva made by Conti". Noen som har hørt om dette dekkmerket før? "...made by Conti" skulle jo tilsi Continental, men kan ikke si jeg finner noen informasjon noen plass på nettet om denne dekktypen. Får det til å lukte billigdekk (les: dårlig) lang vei. :confused:

dekk.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kanskje flere enn jeg som så denne annonsen i SmartClub avisen.

En annen plass i annonsen står det "Minerva made by Conti". Noen som har hørt om dette dekkmerket før? "...made by Conti" skulle jo tilsi Continental, men kan ikke si jeg finner noen informasjon noen plass på nettet om denne dekktypen. Får det til å lukte billigdekk (les: dårlig) lang vei. :confused:

 

 

Synes da ikke det var spesielt billig, da det ikke akkutat er det mest kjente dekkmerket det er snakk om!

Har ikke noen erfaring med de dekkene, men det er jo rart at ikke flere selger de hvis de er bra!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller vel kanskje i klasse med Barum, som også er eid av Continental.

 

Når det er sagt så vil jeg også nevne at jeg kikker på Conti's nettside, og Minerva er ikke nevnt i listen over dekk-fabrikat i Continental-gruppen. Dekk-merkene de har er, foruten Continental: General Tire, Uniroyal, Semperit, Barum, Gislaved, Mabor, Viking og Euzkadi.

 

http://www.conti-online.com/generator/www/com/en/continental/portal/themes/continental/continental_brands/brands_en.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eiker Motorshop har Minerva dekk, og de reklamerer med at de er "Made in Europe by Continental". Er de billigste lavprofildekkene hos Eiker tror jeg, uten at jeg vet noe om kvaliteten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eiker Motorshop har Minerva dekk, og de reklamerer med at de er "Made in Europe by Continental". Er de billigste lavprofildekkene hos Eiker tror jeg, uten at jeg vet noe om kvaliteten.

Det er Eiker Motorshop som leverer til Smart club ferdig monterte pakker med dekk og felg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endte isteden opp med å bruke min eksisterende 16" felger, og handlet dette dekket:

 

0019.jpg

 

Det må vel være det eneste dekket med egen hjemmeside? Nokian Z. Splitter nytt UHP dekk som det skal bli spennende å teste ut : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.