#1 Skrevet Mars 7, 2005 Hei lokale rånere... Er det noen i fra Molde og omegn som har tenkt seg opp til ACR på Sommertreff 10-12.juni????? Dette er ett treff á la Gatebil men....det blir arrangert på Artic Circle Raceway!!! Blir både MYE banekjøring fra kl10-23 + utstillingskonkuranse...!! Pr i dag så er det over 140 biler forhåndspåmeldte...! Jeg skal oppover og prøver å få med meg flere....tror dette blir en råkul opplevelse...!! NB..dette skal være Norges beste bane og har helt klart det flotteste anlegget totalt..!!!!!! Sjekk ut http://www.sommertreff.no og meld dere på folkens og bli med på en tur til Mo i Rana helgen før VW Audi Nordvest 2005...!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2005 Det er vel ikke umulig. Nossen er på plass i disse dager så jeg skal nok flise deg på langsiden. Hvis det er noe å kjøre med etter vi har vært på 2x treff på Våler + kveldskjøring på Rudskogen. PS! Hørt rykter om TS Racing avdeling Molde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2005 Er det ingen flere fra vårt område som har tenkt seg oppover til ACR da å bli med på noe som vistnok skal være et dritkult treff??? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2005 Sikkert flere som kunne tenkt seg dit. Men det beste ville vært å printe ut noen A4 sider og henge opp på bensinstasjonene i byen. Feks med felles avreise og slike ting. Da er det mye lettere for folk flest å henge seg på. Jeg for min egen del satser på å rekke BugRun og Iron Maiden konsert i Oslo. Da syns jeg at jeg har fått nok av langkjøring i sommer. Jeg har dessuten ingen utstillingsbil, ei heller banebil. Og pølser spiser jeg mye av hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...