Anbefalte innlegg

Hei lokale rånere...:D

 

Er det noen i fra Molde og omegn som har tenkt seg opp til ACR på Sommertreff 10-12.juni?????

Dette er ett treff á la Gatebil men....det blir arrangert på Artic Circle Raceway!!! Blir både MYE banekjøring fra kl10-23 + utstillingskonkuranse...!!

Pr i dag så er det over 140 biler forhåndspåmeldte...!

 

Jeg skal oppover og prøver å få med meg flere....tror dette blir en råkul opplevelse...!! NB..dette skal være Norges beste bane og har helt klart det flotteste anlegget totalt..!!!!!! :D

 

Sjekk ut http://www.sommertreff.no og meld dere på folkens og bli med på en tur til Mo i Rana helgen før VW Audi Nordvest 2005...!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke umulig. Nossen er på plass i disse dager så jeg skal nok flise deg på langsiden. Hvis det er noe å kjøre med etter vi har vært på 2x treff på Våler + kveldskjøring på Rudskogen.

 

PS! Hørt rykter om TS Racing avdeling Molde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen flere fra vårt område som har tenkt seg oppover til ACR da å bli med på noe som vistnok skal være et dritkult treff??? :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert flere som kunne tenkt seg dit. Men det beste ville vært å printe ut noen A4 sider og henge opp på bensinstasjonene i byen. Feks med felles avreise og slike ting. Da er det mye lettere for folk flest å henge seg på.

 

Jeg for min egen del satser på å rekke BugRun og Iron Maiden konsert i Oslo. Da syns jeg at jeg har fått nok av langkjøring i sommer. Jeg har dessuten ingen utstillingsbil, ei heller banebil. Og pølser spiser jeg mye av hjemme. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.