#1 Skrevet Februar 10, 2011 (endret) Oslotreffet Søndag 21 August 2011 Oslo lokallag ønsker herved å inviterer alle sammen til et treff i oslo Søndag 21 August tid: 11.00 til ca 15.00 dette er dagen etter trackday på Rudskogen noe vi håper kan hjelpe til at flere ønsker å ta seg turen både på rudskogen og til oss på søndag Sted/lokasjon: Parkeringen utenfor Autogrip Alnabru (Breivollveien 27, 0668 OSLO) Vaskemuligheter i nærheten: Statoil Økern Esso Tveita Statoil Furuset U-was kalbakken vi har også spylemuligheter på plassen (nb: vasking er ikke lov kun av spyling da vi kun har hageslange) firma som kommer : *Chipsenter (gavekort) *Autogrip *Parts and retards meldt avbud (gavekort) *Scandic shine oslo meldt avbud *Joakim Næss (fotograf) (gavekort) *Filmteam meldt avbud (gavekort) *RC land (muligens) meldt avbud *karcher (høytrykk og vask) meldt avbud Premiering vil bli som følgende: -3 beste VW (5 beste vw) -3 beste Audi (5 beste audi) -Beste felg -Peoples choice -Longest distance -Beste lakk bedømmingen vil starte klokken 12-14 og premieutdeling vil være mellom 14.30-15.00 Priser dette blir en litt ny vri med 50 kroner for alt. utstilling 50 kroner kiosk grillpølse med lompe brus vafler 50 kroner å du får 4 valgfrie ting (vi veksler ikke, så du må gå sammen med noen visst du ikke skal ha hele 4 ting) lodd 50 kroner (5lodd) 100 kroner (11lodd) 150 kroner (17lodd) 200 kroner (23 lodd) for hver 50 kroner opp så får du et lodd ekstra bilder fra treffet i 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=164239&highlight=treff bilder fra treffet i 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=124178 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2011 Herlig at man skal arrangere ett lokalt treff igjenn. Får håpe værgudene er mere med oss denne gangen:) Skulle det være behov for hjelp denne gangen, så får du skrike ut Arve:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2011 Juhu:) Da er den merket i kalenderen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2011 Herlig at man skal arrangere ett lokalt treff igjenn. Får håpe værgudene er mere med oss denne gangen:) Skulle det være behov for hjelp denne gangen, så får du skrike ut Arve:) det skal jeg gjøre veit du. er ikke umulig at vi trenger litt hjelp Juhu:) Da er den merket i kalenderen:) flott gleder meg jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2011 Kan man skal prøve og komme seg hit også da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2011 se her ja, dette kan jo bli moro. Rett på treff igjen dagen etter hovedtreffet. Kommer nok til å være med her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 10, 2011 Kan man skal prøve og komme seg hit også da:D se her ja, dette kan jo bli moro. Rett på treff igjen dagen etter hovedtreffet. Kommer nok til å være med her flott gutter. dette blir veldig bra velkommen skal dere være ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 10, 2011 håper alle kan svare på skjema i toppen av tråden så vi har noe å gå ut ifra når det gjelder hvor mange som kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 10, 2011 Kanskje endre overskriften i første innlegg til 2011 Gleder oss til å ønske flest mulig medlemmer velkommen til Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 10, 2011 En annen ting også. Hvis du gjør om avstemmingen i toppen til også og ha med kommer du i VW eller Audi. Så vet vi ca hvor stor plass vi trenger til hver gruppe når vi setter opp utstillings plassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 11, 2011 Nice, Gleder meg allerede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 12, 2011 Må prøve å få med meg denne ja, men det er litt langt fram i tid til at jeg gidder regne meg fram til om jeg jobber foreløpig :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 12, 2011 Prøve og få med seg dette da Dette blir like ved Shariff om jeg ikke husker helt feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 12, 2011 Rett ved sharif skiltet ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 2, 2011 lagt til litt mer info i første tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 2, 2011 Digg! Gleder meg til dette treffet:) Du får si ifra hvis dere trenger hjelp arve:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 3, 2011 Lagt til i kalenderen. Prøver å komme på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 3, 2011 Tar nok turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 6, 2011 Godt initiativ! For luftkjøltentusiaster er det litt synd at det kolliderer med SCC på Gardermoen (http://sccevent.com/). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 6, 2011 Dette må jeg ta meg en tur på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 8, 2011 jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 8, 2011 Jeg kommer:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 7, 2011 børster liv i denne tråden igjen jeg folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 7, 2011 Dette er jo innen rekkevidde! Kanskje man dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 7, 2011 Stor sannsynlighet, ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...