Oslotreffet 2011 - Søndag 21 August

Kommer du?  

118 stemmer

  1. 1. Kommer du?

    • Ja
      96
    • Nei
      22


Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke å være trist hele dagen, så møter på treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke fått med meg ett eneste treff i sommer, da sa må hvert fall denne sprikres :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, blir det. Link.

 

Da får vi vel få til ETT MINUTTS STILLHET før premieutdelingen eller noe da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter den - såpass burde ikke være for mye å forlange.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fri så jeg kommer ! :)

 

Vask bila deres! for her skal det filmes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer selvfølgelig! Har ikke fått vært på noen av disse treffene enda, så gleder meg veeeeldig :D

 

Gleder meg til å se filmen du lager også, Haavard :) Blir garantert konge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekker frem denne igjen, og oppfordrer alle som har tenkt å komme på søndag, til å ta vare på 50-lapper dere får i løpet av uken ;)

 

Priser

dette blir en litt ny vri med 50 kroner for alt.

 

utstilling

 

50 kroner

 

kiosk

 

grillpølse med lompe

brus

vafler

 

50 kroner å du får 4 valgfrie ting (vi veksler ikke, så du må gå sammen med noen visst du ikke skal ha hele 4 ting)

 

lodd

 

50 kroner (5lodd)

100 kroner (11lodd)

150 kroner (17lodd)

200 kroner (23 lodd)

 

for hver 50 kroner opp så får du et lodd ekstra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det snart skal komme en banner på toppen av forumsidene som minner om dette treffet !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det snart skal komme en banner på toppen av forumsidene som minner om dette treffet !

 

i know. har sendt det videre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vært på slike treff, er det bare å dukke opp med en 50lapp I lomma?? Tenkte jeg skulle stille ut for Moro skyld? Må man melde seg på noen sted for slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vært på slike treff, er det bare å dukke opp med en 50lapp I lomma?? Tenkte jeg skulle stille ut for Moro skyld? Må man melde seg på noen sted for slikt.

 

50 kroner koster det å stille ut og noe mer enn det trenger du ikke gjøre. du melder deg på utstillingen når du kjører inn på plassen og betaler 50 kroner :) ta deg gjerne turen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VWaudi banner hengende opp ved motorveien eller så det dukker opp litt folk? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha opp 2 bannere + skilting så folk ser det fra alle retninger:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan si med ganske stor sikkerhet at vi ikke har mulighet til å stille opp med noen form for stand på dette treffet i år. Beklager det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan si med ganske stor sikkerhet at vi ikke har mulighet til å stille opp med noen form for stand på dette treffet i år. Beklager det.

 

Fxxn da, jeg som hadde håpet på noen gode tilbud på detailing-produkter denne dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fxxn da, jeg som hadde håpet på noen gode tilbud på detailing-produkter denne dagen :)

 

Vi holder jo bare til 20minutt unna og ha åpent hver dag dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg bor ikke 20 minutter unna og hadde også lyst til å handle litt fra deg Håkon :/

 

Men jeg får komma innom når jeg kjører meg bort igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg bor ikke 20 minutter unna og hadde også lyst til å handle litt fra deg Håkon :/

 

Men jeg får komma innom når jeg kjører meg bort igjen ;)

 

Nå har vi for det første aldri lovt å stille på dette treffet, dessuten er vi kun to ansatte og jeg tar ferie på fredag. Så beklager det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har vi for det første aldri lovt å stille på dette treffet, dessuten er vi kun to ansatte og jeg tar ferie på fredag. Så beklager det.

 

Nå var jo ikke min kommentar negativt ment, og heller ikke noe surt oppstøt i forhold til at dere ikke kan være tilstede. Derfor smileyen ;)

 

Ta det heller som et kompliment at dere er savnet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca et døgn igjen til vi ønsker alle velkommende til oslo på treff. håper så mange som mulig velger å ta turen.

 

været så langt ser greit ut. men sol og litt skyer. så får vi bare håper det holder seg eller blir bedre til i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger svidd lukt "debunking"! Før jeg drar på møller på mandag. Men jeg stiller på treff, dere må bare tåle lukta..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.