Noen som vet om en jobb på deltid?

Anbefalte innlegg

Hei hei, noen som vet om jobb på deltid i Ringsaker/Hamar området? :)

Hadde vært svært og fått noen penger:D

Kveldtid og i helger:)

 

Ola

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv deg med en søknad på Rimi Børstad på Hamar.

Mulig det trengs folk for å få kabalen til å gå opp når jeg går over i nye utfordringer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv deg med en søknad på Rimi Børstad på Hamar.

Mulig det trengs folk for å få kabalen til å gå opp når jeg går over i nye utfordringer :)

 

Du som er sjef der right? Skal du slutte der?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som er sjef der right? Skal du slutte der?:)

 

Er ass.butikksjef der for tiden.

Jeg slutter og begynner i aslak bolts gate heller.. eller Maxi Hamar om du vil ;)

Vet at det blir en gunstig stilling utlyst der innen rimelig tid, så da begynner jeg der nå - slik at jeg har en fot innenfor : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ass.butikksjef der for tiden.

Jeg slutter og begynner i aslak bolts gate heller.. eller Maxi Hamar om du vil ;)

Vet at det blir en gunstig stilling utlyst der innen rimelig tid, så da begynner jeg der nå - slik at jeg har en fot innenfor : vinke :

 

Okei: ) Er det du som tar i mot søknader da? Skal jeg sende den på mail eller skal jeg komme med den?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen er det jobbe der? Jævla mye hamburger laging da:P

 

Miljøet er ganske godt. Vet ikke hvordan det er akkurat nå om dagen da folk starter og slutter hele tiden :P Vet sjefen som er der nå er ganske grei :)

 

Vel, det kommer helt ann på når du jobber. Litt stress å jobbe Lørdagsnatt bare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Miljøet er ganske godt. Vet ikke hvordan det er akkurat nå om dagen da folk starter og slutter hele tiden :P Vet sjefen som er der nå er ganske grei :)

 

Vel, det kommer helt ann på når du jobber. Litt stress å jobbe Lørdagsnatt bare.

 

Aha: ) Kanskje jeg skal høre der: )

Grei lønn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei: ) Er det du som tar i mot søknader da? Skal jeg sende den på mail eller skal jeg komme med den?: klø :

 

Kom innom med den du. Er nok best å spørre etter butikksjefen, siden jeg har levert oppsigelse og velger å melde meg ut av ansettelsesprossesser etter dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom innom med den du. Er nok best å spørre etter butikksjefen, siden jeg har levert oppsigelse og velger å melde meg ut av ansettelsesprossesser etter dette :)

 

Okei: ) Er bare der på mandag til fredag han? Til halv 4 ellno?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha: ) Kanskje jeg skal høre der: )

Grei lønn?

 

jada. er alltids no tillegg i helger å slik sånn at du havne over 130 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei: ) Er bare der på mandag til fredag han? Til halv 4 ellno?:)

 

Er der stort sett mandag - fredag. 5.30 - en eller annen gang på ettermiddagen. Sjelden han går før meg, og jeg pleier gå mellom 13.30 og 15.00 en plass.

Startlønn er 125pr time. Kvelds/helgetillegg kommer utenpå her. Har du ansinitet i lager/butikkyrke fra før havner du ytterligere høyere opp i lønnsstigen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei;) Trur du att det er noen sjans for og få jobb der da?:) Svinger innom etterpå med søknad jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må du ringe ja :) Også må du registrere deg på adecco.no ellno slik at du søker gjennom der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke ann bare og se det?:P Da får jeg ringe på mandag eventuelt da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke ann bare og se det?:P Da får jeg ringe på mandag eventuelt da:)

 

Nei, det går ikke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det går ikke :P

 

Faen så tungvint a!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar denne opp igjen: ) Har lyst på en ekstra jobb i tillegg til lærlinglønn for der tjener man ikke må mye: ) Å i tillegg ha bildilla så går penga fort. Ingen som veit om noe? Har søkt mange steder men lite respons.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar denne opp igjen: ) Har lyst på en ekstra jobb i tillegg til lærlinglønn for der tjener man ikke må mye: ) Å i tillegg ha bildilla så går penga fort. Ingen som veit om noe? Har søkt mange steder men lite respons.

 

Jeg kjørte taxi på helg for noen år tilbake.. greit betalt hvis det var litt å gjøre hvertfall... er alltids noen som trenger sjåfør på Hamar vil jeg tro ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

låner tråden til ola litt jeg :P

 

noen som vet om noe jobb ? kjett å væra arbeidsledig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

låner tråden til ola litt jeg :P

 

noen som vet om noe jobb ? kjett å væra arbeidsledig :P

 

Gardermoen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torshov Bilrekvisita AS avd. Elverum søker ekstrahjelp/deltid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gardermoen? :)

 

mer info ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.