Lukket biltreff den 28 april - Vålerbanen

Anbefalte innlegg

Jeg oppretter en ny tråd, selv om jeg har skrevet noe av dette i en annen tråd.

 

 

En venn av meg har booket Våler banen den 28 april. Jeg ordner med påmelding for Audi biler her. Det er fortsatt plasser igjen, så hvis noen av dere er interessert i kjøring så kan dere melde dere på til meg. Litt usikker på taket på antall biler, så her kan det lønne seg å melde seg på tidlig om man ønsker kjøring (første man til mølla prinsippet)

 

På dette treffet vil da være alt mulig av biler. Taket på antall biler vil kanskje være 35 eller kanskje noe flere.Drifting er ikke lov. Prisen blir avgjørende utifra hvor mang som melder seg på, men ifra 750 - 900 kr vil jeg tippe det blir.

 

Det kommer blant annet en Nissan GT-R SPE750 og flere andre spreke biler.

 

Det er 250 kr i forhåndsbetaling og den skal betales innen midten av neste uke.

 

Det er 26 biler på meldt til nå, så det er plass til flere biler.

 

(Jørn, sender deg info om bankkonto og slikt imorra).

 

 

Send meg en melding, pm eller sms om noen ønsker en å bli med.

 

tlf 995 39 855 eller rdrage@broadpark.no

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vw?

 

 

Alle kan være med her. Dette er ett opplegg for de som ønsker å kjøre mere på bane utenom de respektive treffene for de ulike klubbene. Det er ikke altfor mange kjøre muligheter gjennom året, så dette er en ekstra mulighet for kjøring.

 

 

Så de som ønsker å kjøre kan melde seg på til meg. Kjøring går ifra 17:00 - 21:00 den 28 april.

 

 

 

Det er bare vennegjeng som har booket banen, så vidt jeg vet blir det ikke noe opplegg rundt dette, kun kjøring på banen :)

 

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være igjen noen flere plasser ....

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nå 30 biler som er påmeldt, de to siste er Porsche 996 og 911.

 

Er flere plasser igjen for de som ønsker banekjøring den 28 april :)

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt plasser igjen. Totalt pris for kjøringen er 1050,-

 

26 har forhåndsbetalt.

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

29 biler måtte opp i alle mulig biltyper og merker. Det var knall vær og 5 t med kjøring, ikke noe er bedre enn det :)

 

 

Helt suverent for de som liker lite kø og mye kjøring. Til tider var det kanskje 3-4 biler på banen samtidig, så her fikk man god plass på banen. Kanskje litt kjekt for de som aldri har prøvd bil på bane før. Da er det greit med noe mindre biler.

 

For de som trenger å justere litt på bilen i ny og ne, kan det være kjekt med lite kø og bare rett ut på banen igjen :)

 

 

Regner med det kjøres igang ett nytt treff mot sommeren .......

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var greitt det treffet der, men var litt langt å reise :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var greitt det treffet der, men var litt langt å reise :)

 

Det var bra å kjøre såpass langt for litt banekjøring ja .....du får satse på å flytte til Oslo, så kan du kjøre banekjøring omtrent engang per måned....kanskje enda oftere om du vil :)

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.