Telemark:Invititasjon til Golf GTI introduksjon.

Anbefalte innlegg

Vi har fra Mogen Auto på Notodden fått invitastjon til introduksjonen av den nye Golf GTI.

 

Det blir GTI kveld på Mogen Auto fredag 11/3 Kl. 17-20. Jan Tore Kopperud vil demonstrere og presentere den nye Golf GTI.

 

Håper det er mange rundt i Telemark fylke som har mulighet for å ta turen til Mogen Auto på fredag.

 

Hvis noen skal, så legg gjerne igjen en melding her, eller send en mail til heine@fireringar.com, slik at vi kanskje kan kjøre sammen.

 

Håper samtidig at vi kan møte noen av medlemmene fra Rjukan, Notodden, Seljord, Høydalsmo, Bø.....osv i samme slengen.

 

-Vel møtt

 

Heine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor sannsynlighet for at jeg tar turen opp, hadde vært moro å fått sett den nye gtien "Live".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig passer det å væme`på tur......jeg kommer. I tillegg har jeg en stående invitasjon om å teste en cayenne turbo (Porsche = UR VW ), som en kollega fra notodden akkurat har kjøpt. Tegner til å bli en skikkelig fin dag dette...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer desverre ikke for bilen min står på bukker og blir rustsveiset om dagen så jeg kommer meg ikke opp dit :(: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke vært helt feil detta... men er litt usikker på om jeg rekker.... håper på at jeg rekker da vaffal. se om jeg kan få med meg fler i tilfelle... viss vi skal kjøre sammen opp, møte hvor? skien bil elno ??

 

mvh mPeeet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er desverre ikke hjemme i hele helgen, det var skikkelig leit!! : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen kloke hoder som har funnet ut hvor man skal møtes hvis det blir noen som skal oppover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med 16.15 på skien bil?? tar vel ikke så lang tid opp til notodden fra skien...

Art: kan jo møte meg på lasses kl. 15.50 elno? så kjører vi sammen opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert, på shell eller esso?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

shell. kjører passat med RS front. litt skitten, grunnet våt veibane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var moro å teste den, gikk bra, bare å begynne å spare nå :D, her er noen bilder

 

GolfVGTIpresentasjon.jpg

 

GolfVGTIfront2.jpg

 

GolfVGTIfront.jpg

 

GolfVGTIbaksete.jpg

 

GolfVGTIbremserforan.jpg

 

GolfVGTIinstrument.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du tenkt deg å skrevet en liten reportasje til bruk i Treffpunkt? Eller noe andre som kunne tenkt seg å gjort det fra Golf kvelden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel gjøre et forsøk, hvor langt må det være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel gjøre et forsøk, hvor langt må det være?

 

Hadde vert veldig fint. Trenger ikke være så langt, men skrive litt om opplegget, lokallaget, og bilen. Og selvfølgelig ta med noen bilder.

 

Bare send det til meg, så kan jeg se over det før vi sender det inn hvis du vil. Det er ingen som forventer at du skriver som en dreven journalist.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert veldig fint. Trenger ikke være så langt, men skrive litt om opplegget, lokallaget, og bilen. Og selvfølgelig ta med noen bilder.

 

Bare send det til meg, så kan jeg se over det før vi sender det inn hvis du vil. Det er ingen som forventer at du skriver som en dreven journalist.

 

Ok, skal prøve, så sender jeg det til deg når jeg er ferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.