Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal flytte til Molde i løpet av våren. Trenger værsteplass til en bil, en del deler/verktøy og mye godt humør.

 

Skal flytte i slutten av april, men prosjektet blir nok ikke flyttet oppover før mai (evt senere, avhengig av hva som dukker opp). Prosjektet er Formel E`n i signaturen min. Trenger også vinterlagring til Fastbacken..

 

Helst i nærleiken av Molde sentrum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenke meg å bli med på dette jeg også, om prisen ikke er for ille. (Lever på lærlingelønn).

 

OT: hva bringer deg til Molde? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobbrelatert og kanskje litt på grunn av muligheter for barnevakt i ny og ne;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke det enkleste å finne verksted i Molde uten å ha de rette kontaktene. Moldestuket har jo lokaler på hjelset og de tar 1500.- i mnd for 1 bil. Ikke så voldsomt stor plass til en bil, men funker. Om de har ledig nå vet jeg ikke. De har også "lagringsplass" til en bil til 500kr mnd.

 

Har selv lånt meg et midlertidig verkstedlokale, men der blir det kostende ca 10-12 000 i mnd, så da er det avhengig av at det er et par leietakere for å få til en gunstig pris. Og dette har ikkje jeg mulighetet å organisere og tar heller ikke sjangsen da folk ikke alltid er så flink å betale hver mnd :)

 

Men skal skrike ut om jeg hører om noen lokaler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner godt at du ikke gidder å ta jobben med å organisere Ola. Har gjort det selv og det kan fort bli litt styr.. På den andre siden så går det greit om det er deling med de riktige folkene;)

 

Takk for tips ang moldestuket. Vet du hvor mye plass det evt er snakk om? Evt kontaktinfo?

 

Tar gjerne i mot flere tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moldestuket er veldig begrenset på plass, og pr idag har de ingen ledige. Og tar jeg ikke feil har leien steget til 1900kr siste året? Det har også vært tilfeller av verktøy som blir lånt innad der som ikke alltid kommer tilbake til rette plass, men det er jo en fare uansett.

Sjekk http://www.moldestuket.no for mer info om de.

 

Jeg er også ute etter lokale, ikke fordi jeg har prosjektbil men fordi jeg driver endel med polering og bilstell.

Og så kommer jo Kay Langhelle flyttende nedover til sommern, han trenger plass til sin prosjektbil. Så det er nok "marked" for en slik kompisgjeng fra vacn, men jeg finner rett og slett ikke lokaler som er ledige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en annonse i budstikka? Kanskje det sitter en gammel kall der ute med et egnet lokale? Jeg kan godt være med på å spleise på annonsen.

 

Jeg har VELDIG lyst til å få flyttet prosjektet mitt raskt oppover. Har som mål å få skilter på bilen til neste vår og da må det skrus!

 

Jeg gidder ikke å dele lokale med folk som adopterer verktøy, roter voldsomt (litt rot blir det uansett;)) og er treig med å betale sin del av husleien. Den slags blir det bare dårlig stemning av..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, helt enig.

Jeg skal høre litt med de to andre jeg kjenner godt, som begge er voksne og ryddige. Ikke umulig at en annonse er veien gå da nei.

 

Er stort sett bønder med et ledig forbrett jeg har fått tak i tidligere.. :) Med advarsel om ikke å sveise pga møkkakjelleren ikke er tom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det verkstedet jeg er i blir nå ombygd (av meg) til mindre verkstedplasser, men dette er allerede utleid. Jeg skal selv flytte i naboverkstedet som er mye mindre! Så da blir det iallefall ikke aktuelt å dele med så mange der..

 

Problemet med å leie et bra lokale i byen, er at leieprisen pr kvm blir for høy! Det lokalet jeg er i nå hadde blitt kostende rundt 10 000 i mnd med en god avtale!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, helt enig.

Jeg skal høre litt med de to andre jeg kjenner godt, som begge er voksne og ryddige. Ikke umulig at en annonse er veien gå da nei.

 

Er stort sett bønder med et ledig forbrett jeg har fått tak i tidligere.. :) Med advarsel om ikke å sveise pga møkkakjelleren ikke er tom.

 

Er vi fire personer så bør det være muligheter til å få tak i en grei plass.

P.S Har du tatt statsvitenskap på høyskolen i Molde i 2001/02? Samboeren min syntes hun kjente igjen navnet ditt..

 

Det verkstedet jeg er i blir nå ombygd (av meg) til mindre verkstedplasser, men dette er allerede utleid. Jeg skal selv flytte i naboverkstedet som er mye mindre! Så da blir det iallefall ikke aktuelt å dele med så mange der..

 

Problemet med å leie et bra lokale i byen, er at leieprisen pr kvm blir for høy! Det lokalet jeg er i nå hadde blitt kostende rundt 10 000 i mnd med en god avtale!

 

10 000 i mnd pr person?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, for lokalet ja :) men med plass til 4-5 personer da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, da er det mer normalt ja.. 2500 i mnd blir uansett litt mye, får ikke råd til bildeler etter leie og strøm er betalt;)

 

Det er ikke noe must at lokalet ligger i selve sentrum, men det bør ikke være en alt for lang kjøretur unna..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Har du tatt statsvitenskap på høyskolen i Molde i 2001/02? Samboeren min syntes hun kjente igjen navnet ditt..

 

Jess, det stemmer. :) Fortsatte så med logistikk fra 04/07. Ikke umulig at jeg da vet hvem hun er nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7af60f3c.jpg

 

Kanskje non av dere burde ringe å høre på dette? Sto i budstikka idag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringer imorra, takk Ola. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får gi beskjed etter at du har pratet med utleier Knut Arne! Tlf nr mitt fikk du i pm, bare slå på tråden..

 

I mellomtiden ringer jeg til Visnes Grendahus.. Vi trenger vel et sted å ha fest for å feire i tilfelle lagerlokalet er egnet som værste? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere trenger en person til, så kan jeg være med også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mellomtiden ringer jeg til Visnes Grendahus.. Vi trenger vel et sted å ha fest for å feire i tilfelle lagerlokalet er egnet som værste? :P

Og da vil du feire på Visnes? :D

 

Hvis dere trenger en person til, så kan jeg være med også....

 

Har ikke du tilgang på stort lokale PH? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mistet det nå 1/5, Måtte leie hele skiten og det ble litt drøyt, over 30 lapper gitt.... Men det kommer stor garasje til høsten! Hvis jeg ikke finner noe annet da.

TB-Bilpleie skal inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, det er såpass dyrt ja.

TB blir sentrumsnær? Kan jo være at det er noe rimeligere lokale likevel det der enn oppe i Årødalen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke engang hvor Visnes ligger: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vedkommende i avisen har hatt tlf avslått en stund, så jeg tok meg friheten å sende han en en sms der jeg ber han ta kontakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke engang hvor Visnes ligger: rolleyes

 

Nord for Eide, mot Averøy. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nord for Eide, mot Averøy. ;)

 

kort vei :D ca. 5-10 min frå eide sentrum ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, da er jeg med.. Svigers bor på Averøy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.