ønsker å leie verkstedplass+++

Anbefalte innlegg

som nyinnflytter i fredrikstad så trenger jeg et sted å stå engang i blandt og lurte på om det er noen som har plass til en til i omegn..er en fæling på glassfiber og carbon og lakkering og hjelper gjerne til i bytte mot verkstedplass.

 

 

kim 95181381

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som nyinnflytter i fredrikstad så trenger jeg et sted å stå engang i blandt og lurte på om det er noen som har plass til en til i omegn..er en fæling på glassfiber og carbon og lakkering og hjelper gjerne til i bytte mot verkstedplass.

 

 

kim 95181381

 

hei Kim! :)

 

Mye mulig jeg snart får en plass ledig på verkstedet i vestby? men det blir vel for langt unna? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei Kim! :)

 

Mye mulig jeg snart får en plass ledig på verkstedet i vestby? men det blir vel for langt unna? :)

 

når da?hvor mye skal du ha?blir et stykke men hvis prisen ikke er så høy så hadde det vært knall ass:):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når da?hvor mye skal du ha?blir et stykke men hvis prisen ikke er så høy så hadde det vært knall ass:):):)

 

vi blir liggende på cirka 800 eller 900 per person i mnd :) med varmepumpe å alt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi blir liggende på cirka 800 eller 900 per person i mnd :) med varmepumpe å alt :)

 

hvor stor plass har jeg da a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har plass til en bil og verktøy å 2 sett hjul :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har plass til en bil og verktøy å 2 sett hjul :)

 

kanskje ikke et egnet sted til å drive med min bil kanskje?skal tilpasse endel carbondeler og bredde bilen+++ og da blir det fort litt slipestøv:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.