#1 Skrevet Februar 25, 2011 som nyinnflytter i fredrikstad så trenger jeg et sted å stå engang i blandt og lurte på om det er noen som har plass til en til i omegn..er en fæling på glassfiber og carbon og lakkering og hjelper gjerne til i bytte mot verkstedplass. kim 95181381 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2011 som nyinnflytter i fredrikstad så trenger jeg et sted å stå engang i blandt og lurte på om det er noen som har plass til en til i omegn..er en fæling på glassfiber og carbon og lakkering og hjelper gjerne til i bytte mot verkstedplass. kim 95181381 hei Kim! Mye mulig jeg snart får en plass ledig på verkstedet i vestby? men det blir vel for langt unna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2011 hei Kim! Mye mulig jeg snart får en plass ledig på verkstedet i vestby? men det blir vel for langt unna? når da?hvor mye skal du ha?blir et stykke men hvis prisen ikke er så høy så hadde det vært knall ass:):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2011 når da?hvor mye skal du ha?blir et stykke men hvis prisen ikke er så høy så hadde det vært knall ass:):) vi blir liggende på cirka 800 eller 900 per person i mnd med varmepumpe å alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2011 vi blir liggende på cirka 800 eller 900 per person i mnd med varmepumpe å alt hvor stor plass har jeg da a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2011 du har plass til en bil og verktøy å 2 sett hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2011 du har plass til en bil og verktøy å 2 sett hjul kanskje ikke et egnet sted til å drive med min bil kanskje?skal tilpasse endel carbondeler og bredde bilen+++ og da blir det fort litt slipestøv:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...