trenger jobb og tips til fritids sysler i fredrikstad

Anbefalte innlegg

har flytta til fredrikstad og kjenner jeg begynner å bli gal etter en uke som arbeidsledig og lurte på om noen visste om noen ledige stillinger i omegn og tips til hva man kan finne på på fritiden her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Når det gjelder jobb kan jeg nok ikke hjelpe deg, men om du ikke orker å sparke i gulvet hjemme er Jobzone, Adecco etc et bedre alternativ enn ingenting..

 

Fritidsysler er det sikkert like mange av som meninger om hva som er gøy og ikke. Har jo bl.a flere forskjellige typer kampsport du kan trene, foruten om vanlig trening med et hav av treningssentre. Go kart på Lisleby, Gekko(?) klatreklubb i samme bygg. Det er iallefall et par golfbaner som jeg vet om.. Ellers har man friluftsmuligheter med mange fine skogsstier etc både i Fredrikstadmarka, Onsøymarka, Torsnes++ Selv bruker jeg mye tid i skogen på sykkelen året gjennom, både i Fredrikstad og Sarpsborg. Det er med andre ord mye å finne på, spørsmålet er jo bare hva som interesserer deg. Ikke så lett å komme med tips når man ikke vet så mye om interesser utenom bil. For alt jeg vet kan du være en råtass på sjakk, eller foretrekke mer adrenalin og er aktiv fallskjermhopper ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar.har funnet meg et greit treningsenter og kampsportsenteret ved sykehuset nå:-)

 

men hvordan er bilmiljøet her nede?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi prøver så godt vi kan, men trenger alle medlemmene vi kan få :P Dessverre ikke veldig mange aktive medlemmer på lokallagstreff etc..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi prøver så godt vi kan, men trenger alle medlemmene vi kan få :P Dessverre ikke veldig mange aktive medlemmer på lokallagstreff etc..

 

det må vel gå ann å få til noe der vel.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Kim :)

Velkommen til østfold!

Har desverre ikke hatt hellet med oss i tidligere forsøk på å dra medlemmer, men om du skulle ha none tips tar jeg det gjerne imot :)

Sikkert mange flere gode forslag som er verdt å prøves ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Kim :)

Velkommen til østfold!

Har desverre ikke hatt hellet med oss i tidligere forsøk på å dra medlemmer, men om du skulle ha none tips tar jeg det gjerne imot :)

Sikkert mange flere gode forslag som er verdt å prøves ut :)

 

jeg skjønner ikke det...er vel rimelig mange ildsjeler her nede og virker som bilintr er til stede.er folk bare late eller?

 

savner litt slikt miljø som vi hadde i hedmark.hvor flere leide lokaler sammen og med hver sin spesialitet så ble det utført mye byttejobber og heftige prosjekter under samme tak og er helt klart en vinn vinn situasjon.men jeg får se hva jeg får til med tiden.begynner å bli rastløs om kvelden etter unga har lagt seg så er det noen som trenger noe hjelp så er det bare å hinte hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

savner litt slikt miljø som vi hadde i hedmark.hvor flere leide lokaler sammen og med hver sin spesialitet så ble det utført mye byttejobber og heftige prosjekter under samme tak og er helt klart en vinn vinn situasjon.men jeg får se hva jeg får til med tiden.

 

Hadde jo vært gøy om vi kunne fått til noe sånt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er vi østfoldinger som er trauste eller hva det er, men det har vel vært utfordringen for lokallaget hele veien, nemlig å få til et skikkelig felleskap. Men, velkommen skal du være uansett, så får vi håpe ting tar seg opp med tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe..jeg er ikke kjent for å gi opp så noe må vi vel få til:)

 

noen som har noen intr for noe slikt.. tenkte maks 8 biler og leien havner på rundt 1000kr pr pers med god plass til en bil på fast plass og mulighet for å kunne kjøre inn en bil til i ny og ne for en dag eller 2 i midtgangen.

 

jeg kan bistå md lakkering.carbonfiber.glassfiber jobber eller støping generelt men er dønn grønn når det kommer til å skru så har vi hver vår speesialitet så kan vi ordne mye under samme tak uten noe mer enn materialkostnader ved byttejobbeer for eksempel:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres veldig intressant ut det :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.