Lokallagspizzatreff på Peppes Pizza i Tønsberg 3. mars

Anbefalte innlegg

Da er det igjen duket for pizzatreff på Peppes førstkommende torsdag kl 1830.

 

Vi i styret har siden sist hatt et styremøte der vi tok opp diverse aktiviteter som vi håper å kunne gjennomføre i løpet av året. De som dukker opp på torsdag kan få en liten smakebit, samt lufte litt meninger før vi legger ut noe mer her på forumet.

 

Etter maten kan alle som vil få være med ut på parkeringa og le av halv-audi'n min : haha :

 

Vel møtt! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange forslag til aktiviteter i året som kommer så jeg håper mange møter for å si sin mening om hva vi har kommet opp med. Og at mange vil føle seg delaktige og være med på det som skjer i Vestfold fremover.

 

Vi kommer dessverre ikke denne gangen, men vi skal spise pizza, da...! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer selvfølgelig denne gangen

 

Sånn, fiksa'n!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei hei. jeg kommer ikke dennegangen beklager! men det har seg sån at jeg er strandet i dublin i en måned! men jeg over å komme med en overraskelse nestegang! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn, fiksa'n!

 

Godt forsøk! Kos dere masse!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiaiai, ikke alle i munn på hverandre nå da! ;)

Vi har plass til flere rundt vårt bord på Peppes, minner også om gratis parkering rett ved siden av restauranten fra kl 1800.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte jeg skulle prøve å ta en tur idag =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.