'97 Audi A4 B5 - Spylevæske indikator lyser hele tiden

Anbefalte innlegg

Hei.

For en stund siden sluttet vinduspylervæske-pumpa mi å fungere. Målte at jeg hadde spenning frem til kontakten og måtte bestille en ny pumpe. På min A4 har jeg FIS-fører info m/varsling når det er tomt for spylevæske, derfor måtte jeg ha en ekstra dyr og spesiell pumpe med rund 3-pins kontakt.

 

Bytta pumpa og alt fungere perfekt, bortsett fra at jeg får varsel om at det er tomt for spylevæske.. Altså selv om at tanken er helt full. Har pr. idag en liten lekasje på tanken da jeg misstenker at gummipakningene til tanken der pumpa går inn, er dårlige og lekker litt ut. Men tanken er mer en nok væske på. Er det noen som vet om at det er selve pumpa som føler når tanken er tom, eller at det sitter en ekstra føler i bunn av tanken? Hvis det er pumpa som er feil på blir det reklamasjon på den:)

 

- Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.