Recommended Posts

Lager tråden allerede nå sånn at dere kan sette av denne datoen :)

 

Det blir siste lokallagstreff før sesongen starter og diverse biltreff overtar søndagene - så håper så mange som mulig møter opp !

 

Kanskje det er muligheter for sommerdekk og rein bil denne gangen ? (lov å håpe iallefall :P )

 

 

 

Vi møtes på Vertshuset V-E6 på Biri kl 17 som vanlig - Vel møtt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Får desverre ikke vært med, Sciroccoen er til lakkering den helga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oggg vi kommer vel også denne gang vi: vinke :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kommer nok jeg å:) Får se om jeg ratt får handla meg noe sommer dekk hvis veiene er fine: smil :

Ellers så har jeg jo de jævli gromme 14" stålfelgene da: rolleyes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skal prøve å komme meg dit :)

 

Håpe jeg er ferdig med ny folie på bilen til da, så den slipper å se så halveis ut :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Satser på å komme meg hit tenker jeg... Da forhåpentligvis med sommerhjul (som jeg forøvrig ikke har pdd), samt at jeg har fått den godt ned mot bakken forhåpentligvis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Får se om jeg rekker dette nå, har alltid kræsjet med bilstereobygging eller hockey kamper, men nå er begge deler ikke noe hindring lenger. :P

 

Har som mål å fått på sommerslisser til 1.april ;) hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endelig er jeg ikke laaaangt ute på havet, så nå kan jeg også stille opp! :) Men hvilken bil skal jeg ta med? Hmmm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dette får jeg antagelig ikke vært med på, siden det er varetelling på jobb :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men hvilken bil skal jeg ta med? Hmmm...

 

Luksusproblem.. hehe :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dæven, jeg har faktisk fri den helga!

Hmm... Skal man kjøre seg en tur på 20 mil ens ærend da tro...? : klø :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dæven, jeg har faktisk fri den helga!

Hmm... Skal man kjøre seg en tur på 20 mil ens ærend da tro...? : klø :

 

Ja det synes jeg så absolutt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har mine tvil om at det blir sommersko innen da, men... Kommende måned kan være j**** lunefull hva føre angår oppi her.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luksusproblem.. hehe :P

 

 

Hmmm... tja... Passat eller Golf? Får se an været.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

siden jeg har meldt meg som sjåfør til et utdrikkningslag (for 16 jenter) den 2. april så håååper jeg at jeg er i form igjen til søndag den 3.

Håper de ikke kjører meg for hardt den dagen/natta :P hehe

 

Men ja flere som har luksusproblem på hvilken bil en skal velge..

 

Quattro´n eller GTD´n : rolleyes hmmm

(satser på at sommerslissene er på ca 1.april) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

siden jeg har meldt meg som sjåfør til et utdrikkningslag (for 16 jenter) den 2. april så håååper jeg at jeg er i form igjen til søndag den 3.

Håper de ikke kjører meg for hardt den dagen/natta :P hehe

 

Men ja flere som har luksusproblem på hvilken bil en skal velge..

 

Quattro´n eller GTD´n : rolleyes hmmm

(satser på at sommerslissene er på ca 1.april) ;)

 

Ta GTD`n, så tar jeg GTI`n... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Har mine tvil om at det blir sommersko innen da, men... Kommende måned kan være j**** lunefull hva føre angår oppi her.

 

Si ifra om d blir så du tar turen da, så skal jeg prøve og få til og henge meg på fra Vinstra...sikkert med vintersko jeg oxo:)

Er vel snart på tide og hilse på noen andre i lokallaget:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bare dytte denne opp igjen litt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ifra om d blir så du tar turen da, så skal jeg prøve og få til og henge meg på fra Vinstra...sikkert med vintersko jeg oxo:)

Er vel snart på tide og hilse på noen andre i lokallaget:o

 

Jeg kommer til å reise nedover, så bare å slenge seg med ;) Tipper jeg blir å reise fra Lom ca. kl 14, kanskje litt før. Da er jeg på Vinstra mellom 15-15:30.

Møtes på Statoil? Jeg er han med den hvite golfen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Den er grei, skal være der til 15 jeg:)

Jeg er han med den grønne Abt'en:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

regner med jeg kommer jeg også, siden jeg har fått den ære av å være edru i helga pga sjåfør i et utdrikningslag på lørdag.... hau, kan bli festlig.

 

Jeg kommer i den hvite Golfen med sommerhjula på plass ;)

 

 

 

Vivian: Tar du med 10 skilplater til meg, jeg har gått tom for videre salg.

Takk : vinke :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jadajada, du har sommerhjul! Møkkamann med bart føre... :P

Kjekt om noen tar med skiltplater ja, for jeg trenger en!

Så fremt vi har til nytypen skilt da...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skal som sagt på varetelling denne dagen, og på fylla på lørdag.. Så må se ann formen litt.. Men skal prøve å komme. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vivian: Tar du med 10 skilplater til meg, jeg har gått tom for videre salg.

Takk : vinke :

 

Jeps - jeg tar bare med det jeg har av skiltplater og klistremerker jeg så blir det vel nok til alle :)

 

Jadajada, du har sommerhjul! Møkkamann med bart føre... :P

Kjekt om noen tar med skiltplater ja, for jeg trenger en!

Så fremt vi har til nytypen skilt da...

 

Snør som bare rakkern her på Gjøvik nå om det er noen trøst :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snør som bare rakkern her på Gjøvik nå om det er noen trøst :P

 

her også men satser allikevel på sommerhjul til søndag : rock :

Share this post


Link to post
Share on other sites



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.