#26 Skrevet Mars 31, 2011 her også men satser allikevel på sommerhjul til søndag Ja vi får tro det bli fort borte igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 31, 2011 Tror jeg dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 31, 2011 Jeg møter opp jeg også Sikkert noe redusert etter nattevakt med drosjekjøring ;p Så om noen har lyst på passasjer fra Lillehammer er det bare å si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 1, 2011 Jeg møter opp jeg også Sikkert noe redusert etter nattevakt med drosjekjøring ;p Så om noen har lyst på passasjer fra Lillehammer er det bare å si ifra ledig en plass i min noen som trenger 15mm skrudd spacer? (5x112 - 57.1) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 1, 2011 ledig en plass i min noen som trenger 15mm skrudd spacer? (5x112 - 57.1) Goodshit : ) Hvorfor skal du ikke ha den allikevel ? : o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 1, 2011 passa ikke foran, bolta blir for lange og tar i navet men bak er det utsparing til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 1, 2011 passa ikke foran, bolta blir for lange og tar i navet men bak er det utsparing til det Okeii : ) Kan vi prøve bak på min ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 1, 2011 jepp men kanskje litt feil tråd å ta opp detta i sorry! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 1, 2011 Da har vi skiftet bremser og hjullager bak på golfen! Klar for treff på søndag! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 2, 2011 Får ikke kommet meg utover som planlagt: mad : Kommer slekt langveisfra på besøk et par dager i løpet av kvelden, skal jo egentlig være glad for det:)......men dårlig tima: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 3, 2011 Vi som drar fra Gjøvik møtes som vanlig på Shell ved CC 16:30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 3, 2011 Blir dårlig med oppmøte fra meg i dag: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 3, 2011 Jeg tar nok turen Flere som henger med fra brumunddal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 3, 2011 Jeg er med regner jeg med, men blir ikke vaska noe bil i dag Når tar du turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 3, 2011 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 3, 2011 Je skar prøve å riste i vegen Touran å dra meg dit je å. Noen som kunne tatt med vagcom å nullstille service-telleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 3, 2011 jeg har vagcom men bilen din er nok for ny for kabelen jeg har Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 3, 2011 Jeg kommer en tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 3, 2011 I dag kjem je å Skal sørge for å møtte opp i tide med møkkete, bulka og rotete bil woopwoop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 3, 2011 I dag kjem je å Skal sørge for å møtte opp i tide med møkkete, bulka og rotete bil woopwoop Parkerer sammen vi da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 3, 2011 Je skar prøve å riste i vegen Touran å dra meg dit je å. Noen som kunne tatt med vagcom å nullstille service-telleren? Trenger vel ikke vagcom for å nulle service lampa? Skal vel være et triks der du skrur tenning av og på mens du holder pinnen du justerer klokka med til høyre eller noe i den duren. Sikkert forskjellige rekkefølger iforhold til type bil. Jeg gjorde ihvertfall dette på min bora og det funka gull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 3, 2011 Parkerer sammen vi da.. Klar for den haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 3, 2011 Det funker på grevlinger også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 3, 2011 bra oppmøte idag må jeg si selv om det ikke endte så veeldig bra for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 3, 2011 Huff... Slikt som skjer det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...