Würth Kampanje og tilbudstråd

Anbefalte innlegg

Hei. Som lovet så lager jeg en tråd her som jeg kan legge ut kampanjer og tilbud som würth har som jeg tror kan være greie for medlemmer av klubben.

 

For nettopris liste se lengre ned i tråden

 

Varene må handles i butikk, og der er det kun kort som gjelder. Avtalen heter VW AUDI CLUB NORWEGEN AVD ROGALAND. Har kunde nr 99607.

 

NB! Alle priser er EKS MVA. Siden disse tilbudene egentlig rettes mot bedrifter og ikke privatpersoner

 

Hvis det er noen som lurer på noe så er det bare og spør. Men hold tråden så ren som mulig. Enkelte prisforespørsler tas gjerne på PM.

 

Vi har og en håndverktøys katalog, men den er for stor til og legges ut her. Se http://read.eblad.no/handverktoyh2011/

 

Her er priser på diverse håndverktøy. Husk, dette er ikke biltema kvalitet! ;) Prisene her gjelder til 05.08

auto høst 2011.pdf

Bygg og metall høst 2011.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si at den industrirensen som er på tilbud til 45kr er helt genialt! Bruker denne til alt mulig både på jobb og hjemme. Tar det meste! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du limrester en plass f.eks så e den helt konge! Ikkje mye den ikkje løse opp! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og fantastisk til å vaske vekk olje frå div plasser på motor. Løser rett og slett nesten opp oljen,.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny kampanjeavis lagt ut. Den som heter vårkampanje. Gjelder fra i dag av! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg fått laget en nettoprisavtale te oss medlemmer. For å presisere, og for ikkje å lage forvirringer, INGEN PRISER ER INK MVA! Så husk og pluss på 25%mva på alle priser.

 

Hvis der e någen som har ett produkt de syns mangler på listen over nettopriser så sei ifra så ska eg få lagt det inn. Det e og en rabattavtale lagt inn, men den e veldig generell. Så det e bedre å legge inn nettopriser på det dokkor vil kjøpa for då får eg bedre priser.

 

Har og oppdatert første post med nye kampanjeaviser. Her er det mye kjekt. Sjekk de ut! :)

 

Vi har og tom verktøyvogn med 7 skuffer på tilbud til 2999 ut året. Kanon vogn. Farge sort. Se link til katalog i første post.

 

Her er varene og prisene:

 

Arbeidshanske Maxi flex - 22,40,-

Bremserens XXL 750ML - 50,00,-

Rust-stopp grunning spray 300 ML - 136,-

Rust stopp grunning bok 750 ML - 150,-

Rost-Off spray 300ml - 50,05,- (ikkje spør koffor an koste ,05)

Rost-off pluss spray 300ML - 56,00 (denne e knall god som rustløser!)

Sprayfyller spray 400ML - 100,-

Sprøytesparkel 1L + herder - 150,-

Bor og skjærolje spray 400ML - 72,10,-

Multi 2000 (verktøy på boks) - 59,50,-

HHS 2000 Smøremiddel spray 500ml - 98,-

Rustomvandler boks 1L - 200,-

Industrirens spray 500ml (sitrus rens) - 99,-

Super X Clean 25L (bra og bruke istede for avfetting ved lett vask) - 600,- Jeg bruker bare denne og høytrykk spyler på min bil.

Roststopp Quattro spray 400ml - 104,-

Silikonspray 500ml - 120,-

Rost off ICE spray 400ml - 90,-

Syregrunning 450ml spray - 90,-

Felgrens flaske 1L - 99,-

CU 800 kobberpasta tube 100G - 80,-

CU 800 kobberpasta boks 1KG - 500,-

Screw Grab skruesporforsterker (genial til slitte hoder på bolter) - 70,-

Avfetting 25L - 900,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var det mye snadder.. Skal nok ha en del av de tingene på den listen. Mye som er kjekt å ha stående.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan fikse god pris på bilpleie produktene våre og hvis det e av interesse. Har ikkje prøvd de sjøl ennå men de får skrøyd både av kunder og ansatte. Kjell: hvis du vil teste de ut så har eg en del av det liggende hjemme så du kan få litt av meg hvis du vil prøve! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan fikse god pris på bilpleie produktene våre og hvis det e av interesse. Har ikkje prøvd de sjøl ennå men de får skrøyd både av kunder og ansatte. Kjell: hvis du vil teste de ut så har eg en del av det liggende hjemme så du kan få litt av meg! ;)

 

Har en del småflasker jeg kunne fått noen prøver i hvis det hadde latt seg gjort? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ska me få te! ;) sko hatt en runde med pleie golfen min. Kanskje me kunne prøvd det på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ska me få te! ;) sko hatt en runde med pleie golfen min. Kanskje me kunne prøvd det på den?

 

Det kan me sikert få til.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

super x clean e veldigt bra :) har an på jobb.. tar minimalt me bonevoks åg i motsetning te mange avfettinger..

eg konne tenkt meg 2stk bremserens! du kan vel evt senda 2stk me Benny neste gang an ska ud te jobben min, viss du gidde? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e ikkje så mye eg snakke med benny desverre. Og så må du nesten handle de i butikken. Kan ikkje få på regning på den kontoen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

004.jpg

 

Biltema mot Würth

59kr mot 62,50

350ml mot 750ml

 

: gråter : = : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.