#1 Skrevet Mars 11, 2005 Tror dere ikke at noen "low-lifes" har vært og brutt seg inn i bilen min i natt.. Dette er andre gang på 7-8 mnd.. De stjal en stk Rockford Fossgate 900 W forsterker.. OG (mest irriterende) Defa Alarmen min som jeg skulle montere... De klarte ikke å få ut spilleren min. (Amatørj#¤ler). Nå har jeg fine skrujærnhakk i dasjen min... Virker nesten som om noen har visst hva de skulle ha, for DEFA'n lå under setet med masse Treningstøy og sko over seg... og Forsterkeren er bygd inn i bagasjerommet. Vet ikke helt hvordan de har klart å låse opp venstre dør forran og luka bak, uten å lage noen hakk. Jeg ralla nedom politistasjonen med bilen når jeg fant den. Lure tyvene glemte igjen tanga si i trunken (med fingeravtrykk på) + at de hadde (som eneste personer etter at jeg vasket) tatt på plexiglasset mitt som ligger over forsterkeren. Politiet sikkret seg avtrykkene. Håper på en måte at det er "kjenninger av politiet dette". Uansett.. nå trenger jeg ny forsterker..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2005 Kjipt å høre:( PS. Du trenger senkesett også btw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2005 Er kjipt når sånt skjer.. de stjal vel ikke lua mi som jeg glemte i bilen din på sist møte og vel så nå dunker det ikke like bra i tommy sin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2005 Er kjipt når sånt skjer.. de stjal vel ikke lua mi som jeg glemte i bilen din på sist møte og vel så nå dunker det ikke like bra i tommy sin bil Ikkeno dunkdunk nå... Lurte på hvem det var si lue... den ligger baki der Du får den ved første annledning jeg ser deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2005 Kjipt å høre:( PS. Du trenger senkesett også btw! HÆ??! Åffer det? Har du sett brøytekantene i Kr.sand for tida..? Jeg shopper senkesett rett etter ALLAH-rm og KRAFT-FÜR-SCÄRKHER zum den annlegg. Keko: har du en fin forsterker liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2005 HÆ??!Åffer det? Har du sett brøytekantene i Kr.sand for tida..? Jeg shopper senkesett rett etter ALLAH-rm og KRAFT-FÜR-SCÄRKHER zum den annlegg. Keko: har du en fin forsterker liggende? Jeg bor jo i kr.sand da, er ikke noe snø på veiene nå. Og bilen din burde jo vært senket før du satt på stylinga spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2005 Kondolerer Tommy!! Vet hvor kjipt det er. Håper politiet får tak i de..... Snx! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2005 Kjipern Tommy.. Føler virkelig med deg. Noen burde virkelig værrt skutt! Snakk med Cay, lurer på om han har en brukt han skal selge, evt snakk med Jonny på Boomcar, får sikkert et bra tilbud av ham der borte. Vi snakkes Tidemann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2005 kjipern Tommy! føler med deg,var jo ikke lenge sida jeg hadde innbrudd selv,.skaper så mye arbeid å dritt. kjedelig du ikke hadde fått montert alarmen,få deg alarm fort som fy!heldigvis fått i min alarm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2005 Surt for deg! Håper det blir en "grei" jobb å få ting på svev igjen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2005 Alarm montert. Neste stopp; ny forsterker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...