Innbrudd i Dieseldyret.... IGJEN!!!

Anbefalte innlegg

Tror dere ikke at noen "low-lifes" har vært og brutt seg inn i bilen min i natt.. Dette er andre gang på 7-8 mnd..

 

De stjal en stk Rockford Fossgate 900 W forsterker.. OG (mest irriterende) Defa Alarmen min som jeg skulle montere... De klarte ikke å få ut spilleren min. (Amatørj#¤ler). Nå har jeg fine skrujærnhakk i dasjen min... :(

 

Virker nesten som om noen har visst hva de skulle ha, for DEFA'n lå under setet med masse Treningstøy og sko over seg... og Forsterkeren er bygd inn i bagasjerommet. Vet ikke helt hvordan de har klart å låse opp venstre dør forran og luka bak, uten å lage noen hakk.

 

Jeg ralla nedom politistasjonen med bilen når jeg fant den. Lure tyvene glemte igjen tanga si i trunken (med fingeravtrykk på) + at de hadde (som eneste personer etter at jeg vasket) tatt på plexiglasset mitt som ligger over forsterkeren. Politiet sikkret seg avtrykkene. Håper på en måte at det er "kjenninger av politiet dette".

 

Uansett.. nå trenger jeg ny forsterker.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt å høre:(

 

PS. Du trenger senkesett også btw!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kjipt når sånt skjer.. de stjal vel ikke lua mi som jeg glemte i bilen din på sist møte og vel :) så nå dunker det ikke like bra i tommy sin bil :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kjipt når sånt skjer.. de stjal vel ikke lua mi som jeg glemte i bilen din på sist møte og vel :) så nå dunker det ikke like bra i tommy sin bil :(

 

Ikkeno dunkdunk nå...

 

Lurte på hvem det var si lue... den ligger baki der :D

 

Du får den ved første annledning jeg ser deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt å høre:(

 

PS. Du trenger senkesett også btw!

 

HÆ??!

Åffer det? Har du sett brøytekantene i Kr.sand for tida..?

 

Jeg shopper senkesett rett etter ALLAH-rm og KRAFT-FÜR-SCÄRKHER zum den annlegg.

 

Keko: har du en fin forsterker liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HÆ??!

Åffer det? Har du sett brøytekantene i Kr.sand for tida..?

 

Jeg shopper senkesett rett etter ALLAH-rm og KRAFT-FÜR-SCÄRKHER zum den annlegg.

 

Keko: har du en fin forsterker liggende?

 

Jeg bor jo i kr.sand da, er ikke noe snø på veiene nå.

Og bilen din burde jo vært senket før du satt på stylinga spør du meg. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer Tommy!! :(

 

Vet hvor kjipt det er. : bråk :

 

Håper politiet får tak i de.....

 

Snx!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipern Tommy.. : nei :

 

Føler virkelig med deg. Noen burde virkelig værrt skutt! :angrygun:

 

Snakk med Cay, lurer på om han har en brukt han skal selge, evt snakk med Jonny på Boomcar, får sikkert et bra tilbud av ham der borte.

 

Vi snakkes

 

 

Tidemann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjipern Tommy! føler med deg,var jo ikke lenge sida jeg hadde innbrudd selv,.skaper så mye arbeid å dritt. kjedelig du ikke hadde fått montert alarmen,få deg alarm fort som fy!heldigvis fått i min alarm..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surt for deg!

 

Håper det blir en "grei" jobb å få ting på svev igjen da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alarm montert.

 

Neste stopp; ny forsterker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.