#26 Skrevet Mars 14, 2011 jeg hadde Kenda, 225/45-18 dekk på forrige bil, skikkelig budsjett dekk, og hadde ikke så hadde ikke så forventinger til dem. Men de var faktisk veldig gode, overaskende bra grep på vått føre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 14, 2011 Tror kanskje jeg prøver Vredestein Ultrac Sessanta. Så de fikk ganske bra score på dekktest.com. Bedre enn Toyo Proxes TR-1 faktisk, selv om de er billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 17, 2011 Er den fysiske bredden på dekket den samme hvis jeg har 225/35 dekk på 8,5x19", som hvis jeg har 225/40 på 8x18"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 17, 2011 Fant ut av det De er akkurat like brede, men 4 mm høyere med 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 18, 2011 Ender du opp med sessanta eller? Utrolig vanskelig å velge i jungelen med dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 18, 2011 Ja tror det. Økonomien er litt dårlig for tiden så det blir ikke noen dyrere dekk ihvertfall. Har tenkt litt på Nankang NS-2 siden de er så fryktelig billig, men vil jo helst ha dekk som jeg føler jeg kan stole på uansett vær Hva med deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 18, 2011 I samme båt. Vurderer ns2 eller federal ss 595. Men dekkene er jo det eneste som forbinder bilen med underlaget. Så kjedelig å være altfor gnien der. Da kan jeg heller knipe inn på noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 18, 2011 Ja ser den. Fikk plutselig så mange utgifter på en gang her. Sommerdekk, felger og veiavgift. Mye det for en student Prøver å selge unna litt ting og tang så jeg får råd hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 19, 2011 jeg har nu kjørt ns 2 i mange år å man må jo kjør bra aktivt før det skal slippe syns jeg da.. har ingen dårlig erfaring med det på våt heller da utenom på høstn da asvaltn e sleip.. så jeg syns det er helt ok dekk;) til pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...