Anbefalte innlegg

jeg hadde Kenda, 225/45-18 dekk på forrige bil, skikkelig budsjett dekk, og hadde ikke så hadde ikke så forventinger til dem. Men de var faktisk veldig gode, overaskende bra grep på vått føre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje jeg prøver Vredestein Ultrac Sessanta. Så de fikk ganske bra score på dekktest.com. Bedre enn Toyo Proxes TR-1 faktisk, selv om de er billigere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den fysiske bredden på dekket den samme hvis jeg har 225/35 dekk på 8,5x19", som hvis jeg har 225/40 på 8x18"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut av det :) De er akkurat like brede, men 4 mm høyere med 19"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ender du opp med sessanta eller? Utrolig vanskelig å velge i jungelen med dekk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tror det. Økonomien er litt dårlig for tiden så det blir ikke noen dyrere dekk ihvertfall. Har tenkt litt på Nankang NS-2 siden de er så fryktelig billig, men vil jo helst ha dekk som jeg føler jeg kan stole på uansett vær :)

Hva med deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I samme båt. Vurderer ns2 eller federal ss 595. Men dekkene er jo det eneste som forbinder bilen med underlaget. Så kjedelig å være altfor gnien der. Da kan jeg heller knipe inn på noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ser den. Fikk plutselig så mange utgifter på en gang her. Sommerdekk, felger og veiavgift. Mye det for en student :P

Prøver å selge unna litt ting og tang så jeg får råd :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nu kjørt ns 2 i mange år å man må jo kjør bra aktivt før det skal slippe syns jeg da.. har ingen dårlig erfaring med det på våt heller da utenom på høstn da asvaltn e sleip.. så jeg syns det er helt ok dekk;) til pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.