#1 Skrevet Mars 12, 2011 kjøpte et ratt av en s4 b5 nu,så sku fått tak i en adapter så jeg får satt det i audi 80`n min. noen som vet hvor eller hvem som skaffer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2011 ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2011 Dukker med jevne mellomrom opp på eBay. Har ikke sett slike noe annet sted i alle fall (borsett fra når et lyst hode her på forumet har kjøpt slike på nettopp eBay for så å selge de videre her;)). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2011 hadde blitt veldig glad hvis du fant den igjen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2011 jo,jeg har airbag.... hmm....fanken å mye jeg må fikse da:p men den sleperingen som sitter på gamle rattet da? har ikke tatt opp å sett enda,pga bilen står på lakkering nu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2011 hvor er det jeg kan få tak i slepering da? og åssen type? få tak i på møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2011 hmm...trodde ikke det skulle være så vanskelig å få i et slik ratt. sett at det er så mange andre som har slik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2011 hva slags sportsratt er det som er enkelt å sette inn i en 80 b4 med airbag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...